اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

میثم بائو: بعید است به صدر برسیم


بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید که می‌توانند با قهرمانی در جام حذفی سهمیه آسیایی را کسب کرده و کاپ قهرمانی را به تبریز بیاورند.

ایسنا: میثم بائو، بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز در خصوص وضعیت تیمش بیان کرد: هوای تبریز سرد است و تمرین کردن در این هوا برایمان سخت است، ولی خدا را شکر لحظات پایانی بازی با سایپا توانستیم نشان دهیم که ما می‌توانیم به روزهای اوجمان باز گردیم. ما همان تیمی هستیم که یک ماه قبل در صدر جدول بودیم و وضعیتمان خوب است. جو آرام شده است و ان‌شاءالله ادامه دار باشد تا بتوانیم با تمامی تمرکز تمرین کنیم و ان‌شاءالله تراکتور را به جایی که مستحقش است برسانیم.

وی در خصوص تغییر و تحولات اخیر این باشگاه و انتساب "نظمی" به عنوان مدیرعامل و هم‌چنین بازگشت مجید جلالی به عنوان سرمربی این تیم، بیان کرد: من در کار مدیریتی نمی‌توانم دخالتی داشته باشم، چون وظیفه‌ای ندارم و به عنوان بازیکن حرفه‌ای کار خودم را انجام می‌دهم، تمرین می‌کنم. ان‌شاءالله هر کسی که به این تیم می‌آید بتواند به این تیم کمک کند و مثمرثمر باشد. هر کسی که از این تیم می‌رود دستتش درد نکند زحمت کشیده است.

بائو در خصوص بازی پیش روی تراکتورسازان با صبای قم اظهار کرد: بازی سختی است. صبا همیشه در تبریز نتیجه‌ خوبی کسب کرده است. فکر می‌کنم که زمین بازی در روز بازی زیاد مساعد نباشد و این موضوع مقداری کارمان را سخت می‌کند. ان‌شاءالله بتوانیم با کسب سه امتیاز از این بحرانی که پنج یا شش هفته‌ گریبانگیر‌مان شده است خارج شویم.

بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز در خصوص این که آیا تیمشان می‌تواند به صدر جدول برسد؟ بیان کرد: بعید نیست. اما در حال حاضر واقعاً رسیدن به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر مقداری سخت شده است و استقلال با هشت امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار گرفته است. ولی بازی‌های زیادی باقی مانده است و امیدوارم که همانند گذشته به صدر جدول دست یابیم.

وی در خصوص صحبتش با هواداران تراکتورسازی گفت: همیشه از آنها تشکر کرده‌ام و الان نیز از آنها تشکر می‌کنم که به بازی مقابل سایپا به استادیوم کرج آمدند و در آن هوای سرد واقعا سنگ تمام گذاشتند، دستشان درد نکند و از آنها می‌خواهم در بازی‌های پیش‌رو نیز به استادیوم بیایند و از تیمشان حمایت کنند، زیرا همه دلخوشی ما به این هواداران است.

بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز در خصوص مجید جلالی، سرمربی این تیم بیان کرد: من نظری ندارم و در حال حاضر نمی‌توانم صحبتی در این باره کنم. تمرین می‌کنم و وظیفه‌ام است و باید در مورد این موضوع باید کارشناسان نظر بدهند. آقای جلالی تلاش خود را انجام می‌دهند.

وی در پایان در خصوص این که آیا می‌توانند به مقام قهرمانی جام حذفی دست یابند یا خیر؟ اظهار کرد: در جام حذفی امیدمان بیشتر از لیگ برتر است. در جام حذفی می‌توان سهمیه آسیایی و نیز کاپ قهرمانی را کسب کرد و به نظرم اگر خوب تمرکز کنیم و هواداران حمایت کنند می‌توانیم کاپ جام حذفی را حداقل کسب کنیم.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه ورزشی میثم بائو (قائم-اسپرت)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حبیب کاشانی: می‌خواهیم به صدر جدول برسیم/ قرارداد باقری یک سال دیگر تمدید می‌شود



 

 

 

حبیب کاشانی: می‌خواهیم به صدر جدول برسیم/ قرارداد باقری یک سال دیگر تمدید می‌شود

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس با ابزار خرسندی از برتری تیمش مقابل نفت تهران گفت: دایی با استفاده از نیروهای جوان در این بازی شجاعت به خرج داد و امیدوارم به صدر جدول هم برسیم.

حبیب کاشانی پس از برتری تیمش مقابل نفت تهران با بیان این مطلب افزود: تیم ما امروز سه بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و با استفاده از نیروهایی چون سامان آقازمانی زمینه ساز پیروزی شد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه او به عنوان سرپرست باشگاه حمایت از سرمربی تیم است افزود: طبیعتا اصلی ترین هدف ما رسیدن به صدر جدول است. برای ما تفاوتی نمی کند که صدر جدول در اختیار ذوب آهن است یا شهرداری تبریز. ما با تمام وجود تلاش میکنیم تا به این هدف دست یابیم.

کاشانی در خصوص خداحافظی کریم باقری از میادین فوتبال گفت: ما در صدد این هستیم که هر زمان آقای باقری خواست بازی خداحافظی باشکوهی برای او برگزار کنیم از آنجایی که در زمان تعطیلات لیگ های اروپایی تیم بزرگ اروپایی در حال استراحت هستند و می توانند بازی کنند در نظر داشتیم یک بازی بزرگ برای خداحافظی کریم برگزار کنیم اما آقاکریم از ما خواست که همچنان به بازی ادامه دهد قطعا اگر آقا کریم مثل بازی امروز باشد باید قرارداد او را برای فصل آینده هم تمدید کنیم و از وجود وی استفاده کنیم.