اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

میثاق با عابدزاده تمرین می کند!


این روزها اخبار تازه ای از تمرینات دوباره میثاق معمارزاده با احمدرضا عابدزاده به گوش می رسد. میثاق «همیشه عابدزاده را به عنوان الگوی خودش معرفی کرده و همه از علاقه شدید او به عابدزاده باخبرند.

تماشا: این روزها اخبار تازه ای از تمرینات دوباره میثاق معمارزاده با احمدرضا عابدزاده به گوش می رسد. میثاق «همیشه عابدزاده را به عنوان الگوی خودش معرفی کرده و همه از علاقه شدید او به عابدزاده باخبرند. حتی گفته می شود ارتباط او با عابدزاده این روزها بیشتر شده و میثاق بعد از هر بازی نظر عابدزاده را درباره خودش جویا می شود. اما خودش می گوید اینکه او زیرنظر عابدزاده باشد هیچ ایرادی ندارد!

 جالب اینکه گفته می شود او در یک ماه گذشته پس از مشکلاتی که در پرسپولیس داشت، تمرین با عابدزاده را شروع کرده است. تمریناتی که بیشتر به بدنسازی محدود می شود. گفته می شود کندی شیرجه های میثاق، مربوط به تمرینات سنگینی است که او با عابدزاده انجام می دهد.

 تمرینات عابدزاده فقط جنبه بدنسازی و آن هم به صورت افراطی دارد اما خود میثاق این موضوع را قبول ندارد. این درحالی است که منتقدان به تمرینات عابدزاده می گویند او دربازه بان ها را مجبور می کند وزنه بزنند و افراط در این کار، باعث عضلانی شدن اندام آنها می شود؛ اتفاقی که جلوی چابکی دروازه بان ها را می گیرد و سرعت رفلکس هایشان را به شدت پایین می آورد. این موارد است که همه را به تمرین میثاق با عابدزاده مشکوک کرده است. چون مهم ترین شاهد آن، سرعت پایین و مدل گل هایی است که معمارزاده در بازی های پرسپولیس دریافت کرده است.

جالب اینکه مشابه این کار میثاق را، چند سال گذشته داود فنایی انجام داد و به دلیل درشت شدن اندام بالاتنه اش، مجبور شد در 30 سالگی قید بازی کردنش را بزند و به جای آن باشگاه بدنسازی تاسیس کند! در این شرایط باشگاه پرسپولیس سخت به دنبال این است که بفهمد آیا دروازه بانش واقع قید تمرین کردن با لوگوسیچ را زده و زیرنظر عابدزاده تمرین می کند یا تمام اینها گمانه زنی هایی است که در تیم وجود دارد. این در حالی است که خود عابدزاده هیچ وقت موضوع ارتباطش با میثاق را تایید نکرده است.

 او حتی وقتی اشتباهات پرتعداد میثاق را به خصوص در بازی با صنعت نفت آبادان دید، شدیدا از میثاق انتقاد کرد: «به میثاق و حقیقی توصیه کرده بودم که چند ماه از مسابقات دور باشند و فقط تمرین کنند تا ایرادهای پرتعدادشان را رفع کنند اما هیچ کدامشان به توصیه من گوش نکردند». به هر حال بعد از اشتباهات هوشیار در بازی مقابل فجر سپاسی و گل هایی که او از راه دور خورد و البته مصدومیتش، دوباره نوبت به میثاق رسید تا در قم سنگربان پرسپولیس باشد. حالا او با انگیزه تر از قبل تمرین می کند تا این بار چیزی را که به سختی به دست آورده، آسان از دست ندهد.


ویدیو مرتبط :
تمرین-عابدزاده-میثاق-پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صحبت‌های ژوزه با بازیکنان/ عابدزاده آمد اما تمرین نکرد



صحبت‌های ژوزه با بازیکنان/ عابدزاده آمد اما تمرین نکرد

 تمرین پرسپولیس در شرایطی که قرار بود پشت درهای بسته برگزار شود با حضور هواداران و خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش فارس تمرین پرسپولیس از ساعت 9:40 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

 

* علی رغم اینکه قرار بود تمرین پشت درهای بسته برگزار شود اما درها را باز کردند و خبرنگاران و عکاسان تمرین را پوشش خبری و تصویری دادند.

 

* امیر عابدزاده با تاخیر به محل تمرین پرسپولیس آمد. عابدزاده امروز تمرین نکرد و تنها دقایقی با مانوئل ژوزه به صحبت پرداخت. بازیکنان پرسپولیس از جمله علی کریمی و مهدی مهدوی کیا برخورد گرمی با امیر عابدزاده داشتند.

 

* حدود 300 هوادار نوجوان مازندرانی در محل تمرین پرسپولیس حاضر شدند. همچنین سایر هواداران بنرهایی در حمایت از رویانیان و بازیکنان پرسپولیس در مجموعه درفشی‌فر نصب کردند.

 

* برخلاف روزهای گذشته امروز شخص دیگری مسئولیت ترجمه صحبت‌های مانوئل ژوزه سرمربی پرتغالی پرسپولیس را بر عهده داشت.

 

* مهاجمان پرسپولیس تمرین گلزنی کردند.

 

* کریم انصاری فرد که روز گذشته به دلیل مشکل گوارشی تمرین نکرده بود، امروز تمرین کرد.

 

* غلامرضا رضایی در جریان تمرین دچار مصدومیت شد و به کلینیک باشگاه رفت.

 

* مانوئل ژوزه در تمرین امروز خطاب به بازیکنان گفت: به گذشته کاری نداریم و همیشه باید به آینده فکر کنیم تا بتوانیم بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

 

* فیلم بازی برگشت پرسپولیس و نفت آبادان در فصل گذشته در اختیار ژوزه قرار گرفت.

 

* معدنچی دقایقی ما مانوئل ژوزه به صحبت پرداخت.

 

* به بازیکنان اعلام شد قبل از بازی روز پنجشنبه با نفت آبادان دو جلسه آنالیز برگزار می‌شود./فارس