اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

میانگین مصرف بنزین به ۶۸ میلیون



 

 

 

مصرف بنزین

 

 

 

مجموع مصرف بنزین کشور در هفته منتهی به ۱۸ تیر به ۴۷۳ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر رسید که نسبت به هفته  منتهی به ۱۱ تیر از افزایش مصرف این فرآورده به میزان ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر حکایت دارد.

 

متوسط مصرف روزانه بنزین کشور در هفته سوم تیر (۱۲ تا ۱۸ ) به ۶۷ میلیون و ۶۷۰ هزار لیتر رسید که در قیاس با هفته پیش از آن، روزانه سه میلیون و ۳۹۹ هزار لیتر افزایش داشته است.

 

بر اساس آمارهای رسمی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مجموع مصرف بنزین کشور در هفته منتهی به ۱۸ تیر به ۴۷۳ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر رسید که نسبت به هفته منتهی به ۱۱ تیر از افزایش مصرف این فرآورده به میزان ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر حکایت دارد.

 

آمارهای رسمی همچنین نشان می دهد که بیشترین مقدار مصرف بنزین در فاصله زمانی۱۲ تا ۱۸ تیر به روز پنج شنبه (۱۷ تیر)با ۷۸ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر و کمترین آن با ۶۴ میلیون و یکصد هزار لیتر به روز شنبه هفته جاری اختصاص داشته است.

 

مصرف نفت گاز (گازوییل) کشور نیز در هفته سوم تیرماه (۱۲ تا ۱۸) با متوسط روزانه ۱۰۳ میلیون و ۴۲۸ هزار لیتر به ۷۲۴ میلیون لیتر رسید که در قیاس با هفته پیش از آن(۹۳ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر) ده میلیون و ۳۲۸ هزار لیتر افزایش داشته است.

 

بالاترین رقم مصرف گازوییل کشور در زمان یاد شده(۱۲ تا ۱۸ تیر) با ۱۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر به روز سه شنبه (۱۵ تیر) و کمترین میزان مصرف این فرآورده نیز ببا ۷۲ میلیون و یکصد هزار لیتر به روز جمعه ۱۸تیر مربوط می شود.

 

میانگین مصرف روزانه بنزین تهران در این دوره زمانی(۱۲ تا ۱۸ تیر) ۱۳میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بوده است.

 

همچنین مصرف نفت گاز تهران در دوره زمانی یاد شده به ۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر رسید که در مقایسه با هفته قبل از خود (۵ تا ۱۱ تیر) ۱۶میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر افزایش مصرف این فرآورده نفتی را پشت سر گذاشته است.

 

در هفته منتهی به جمعه ۱۸تیر، تهرانی ها به طور میانگین هفت میلیون و ۶۸۰ هزار لیتر بنزین مصرف کرده اند.

 

درتهران نیز مجموع مصرف بنزین در هفته منتهی به جمعه (۱۸ تیر) ۹۵ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر اعلام شده است که در مقایسه با هفته منتهی به جمعه(۱۱ تیر) از افزایش مصرف این فرآورده به میزان چهار میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر حکایت دارد..../تحلیل: ایلنا



ویدیو مرتبط :
میانگین مصرف بنزین کشور به 77 میلیون لیتر رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمارهایی از میانگین مصرف روزانه بنزین کشور



اخبار,اخبار اقتصادی , میانگین مصرف روزانه بنزین

 

اخبار اقتصادی - آمارهایی از میانگین مصرف روزانه بنزین کشور

میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در هفته منتهی به ١٩ دی ماه امسال به ٦٥ میلیون لیتر نزدیک شد.

به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در بازه زمانی ١٣ تا ١٩ دی ماه، با بیش از ٤٠٠ هزار لیتر کاهش نسبت به هفته پیش، به ٦٤ میلیون و ٧٠٠ هزار لیتر رسید.

در هفته منتهی به ١٩ دی ماه امسال، مصرف بنزین کل کشور ٤٥٢ میلیون و ٩٠٠ هزار لیتر بود که در قیاس با هفته پیش از آن (٤٥٥ میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر)، دو میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر کاهش یافته است.

بیشترین مصرف این فرآورده با ٧٠ میلیون و ٣٠٠ هزار لیتر به پنجشنبه (١٨ دی ماه) و کمترین آن نیز با ٥٧ میلیون لیتر به روز جمعه (١٩ دیماه) مربوط می شود.

براساس این گزارش، از مجموع بنزین مصرفی در بازه زمانی یادشده، ٢٠ میلیون و ٦٠٠ هزار لیتر آن بنزین سوپر است که میانگین مصرف روزانه دو میلیون و ٩٤٠ هزار لیتری این فرآورده حکایت دارد.
اخبار اقتصادی - ایلنا