اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مگان هاچ بک به ایران می‌آید



مگان هاچ بک,واردات مگان هاچ بک به ایران

مگان هاچ بک به ایران می‌آید

با آزاد شدن ثبت سفارش واردات مگان هاچ بک، این خودروی جدید وارد ایران خواهد شد.

اخیرا ثبت سفارش دو مدل خودروی مگان هاچ بک و واردات آن به ایران آزاد شده است. مگان هاچ بک نسل سوم خودروی مگان محسوب می‌شود.

تولید نسل اول مگان از سال 1996 آغاز شده و تا سال 2003 ادامه یافت. از سال 2004 تا 2010 نیز نسل دوم این خودرو تولید و عرضه شد.

از سال 2011 نیز تولید نسل سوم این خودرو که همان مگان هاچ بک است در سایت فرانسه و ترکیه شرکت رنو آغاز شده است.

مگان هاچ بک خودرویی پنج در بوده و از نظر شکل ظاهری، بدنه و طراحی داخلی تغییرات زیادی نسبت به مگان فعلی در حال تولید در ایران دارد.

البته مگان در حال تولید در ایران نسل دوم این خودرو محسوب می‌شود که تولید آن از سال 2010 در اروپا متوقف شده است.

طبق برخی اخبار به دست آمده، قیمت مدل پایه مگان هاچ بک پس از ورود به ایران حدود 120 تا 130 میلیون تومان خواهد بود.

هم‌اکنون قیمت مدل پایه این خودرو در اروپا حدود 20 هزار یورو است./ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
رنو مگان هاچ بک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز پیش فروش مگان هاچ‌ بک در ایران + قیمت



قیمت مگان هاچ بک, محصولات نگین خودرو, اخبارخودرو

با وجود نارضایتی مدیرعامل رنو خاورمیانه،

آغاز پیش فروش مگان هاچ‌ بک در ایران + قیمت

آغاز پیش فروش مگان هاچ بک در ایران در حالی است که مدیرعامل رنو خاورمیانه پیش از این از عملکرد شرکت نگین خودرو در عرضه محصولات رنو در ایران انتقاد کرده است.

به گزارش ایسنا، شرکت نگین خودرو پیش فروش دو مدل رنو مگان هاچ بک را آغاز کرده است. مدل E2 مگان هاچ بک به قیمت صد میلیون تومان و مدل E4 این خودرو به قیمت 120 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

این شرکت 50 تا 60 میلیون تومان از قیمت خودرو را به صورت نقدی با شرایط 24 درصد سود مشارکت سالیانه دریافت کرده و 24 میلیون تومان نیز تسهیلات بدون بهره برای متقاضیان در نظر گرفته است. باقیمانده پول نیز باید در زمان تحویل که بین یک تا چهار ماه در نظر گرفته شده، پرداخت شود.

دو مدل مگان هاچ بک (E2 و E4) از نظر مشخصات فنی و ظاهری تفاوتی با یکدیگر نداشته و تنها آپشن‌های داخلی مدل E4 این خودرو بیشتر است. حجم موتور این خودروها 2000 سی‌سی است.

عرضه این خودروها از سوی شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش شرکت رنو در ایران صورت می‌گیرد.

حدود یک ماه پیش در یکی از انتقادات به عملکرد این شرکت، پیمان کارگر - مدیرعامل رنو خاورمیانه - اظهار کرده بود: "متاسفانه نارضایتی‌هایی از عملکرد شرکت نگین خودرو در ایران وجود دارد. به عنوان مثال در بخش‌های مختلف بازاریابی،‌ ارائه خدمات به مشتری و خدمات پس از فروش مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود"./ایسنا

قیمت انواع خودرو در بازار ایران