اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مکان جدید بهشت‌ زهرا (س) تعیین شد


مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهردار تهران از نهایی شدن مکان جدید بهشت‌زهرا (س) خبر داد.

عصر ایران: مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهردار تهران از نهایی شدن مکان جدید بهشت‌زهرا (س) خبر داد.

وی گفت: تا زمانی که تمامی مراحل اجرایی این زمین مشخص نشود، جزئیات آن را رسانه‌ای نخواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه در مکان فعلی گورستان پایتخت به دلیل کمبود زمین، امکان ایجاد قطعات خاص نداریم، گفت: در صورت توسعه بهشت‌زهرا و ایجاد گورستان جدید در پایتخت حتما قطعه جدیدی برای هنرمندان ایجاد خواهیم کرد.



ویدیو مرتبط :
آیا در بهشت زمان و مکان وجود دارد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مکان جایگزین بهشت زهرا مشخص شد


محمد حقانی، رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از مشخص شدن مکان جایگزین بهشت زهرا خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: محمد حقانی، رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از مشخص شدن مکان جایگزین بهشت زهرا خبر داد.

او به افزودن 110 و 160 هکتار دیگر به مساحت بهشت زهرا در سال‌های 76 به بعد اشاره کرد و تاکید کرد: به‌رغم گفته بعضی از مسوولان و با توجه به همه این موارد، سازمان بهشت زهرا تا 4 سال آینده هیچ‌گونه دغدغه‌ای برای پذیرش نخواهد داشت.

او گفت: درنهایت با تایید مسوولان مربوطه، آرامستان جدید در محل جاده قدیم تهران-قم ساخته خواهد شد؛ چراکه این محل ضمن برخورداری از زمین‌هایی که مالکیت آنها در دست دولت است، مشکلات زیست‌محیطی نیز ندارد.