اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مویس: می توانیم قهرمان اروپا شویم!


سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از درخشش خیره کننده مهاجم هلندی تیمش به تمجید از او پرداخت و برای تیمش نیز شانس قهرمانی قائل شد.

ایسنا: شاگردان مویس در شرایطی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با 3 گل مقابل المپیاکوس به برتری رسیدند که با توجه به شکست 2 بر صفر در دیدار رفت شانس کمی برای صعود داشتند اما فان پرسی هلندی با به ثمر رساندن سه گل این تیم را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرستاد.

دیوید مویس که به دلیل کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر انگلیس زیر فشار انتقادات قرار گرفته، در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: هت تریک کردن در لیگ

قهرمانان اروپا کار واقعا بزرگ و البته دشواری است. فکر می کنم تنها بازیکنان اندکی هستند که می توانند این کار را انجام دهند و فان پرسی یکی از آنهاست. پنالتی را به خوبی تبدیل به گل کرد و پس از آن هم یک ضربه کاشته فوق العاده زد.

وی رونی را نیز از ستایش خود بی بهره نگذاشت و افزود: وین رونی در گل دوم با هوشمندی برای فان پرسی موقعیت گلزنی ایجاد کرد تا او بتواند هت تریک کند. فان پرسی با این نمایشی که ارائه داد، ثابت کرد که بازیکن سطح بالایی است.

سرمربی شیاطین سرخ درباره مصدومیت جزئی فان پرسی نیز عنوان کرد: فکر نمی کنم شرایط چندان بدی داشته باشد. ضربه ای به زانویش خورد اما باید شرایط را بررسی کنیم تا ببینیم در آینده چه وضعیتی دارد اما به احتمال زیاد مشکلی نخواهد داشت و می تواند در بازی های ما به میدان برود.

مویس با تمجید از گیگز ادامه داد: او امشب دو پاس گل برای تیم ما فراهم کرد و نشان داد که هنوز با وجود سن بالایش می تواند تا چه اندازه برای تیم ما مفید باشد. قدرت پاس دهی او فوق العاده است. هر کس که زمانی در منچستریونایتد بازی کرده به خوبی درک می کند که گیگز چه بازیکن بزرگی است.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد که با راه یابی تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تا اندازه از زیر فشار انتقادها خارج شد، درباره ادامه حضور گیگز در ترکیب شیاطین سرخ عنوان کرد: او نزدیک به چهل سال دارد و به خوبی کاری را که در زمین به او می سپارم انجام می دهد و با تکیه بر تجربه خود نقشش را در زمین ایفا می کند.

در شرایطی که با وجود تیم های قدرتمندی مانند بایرن مونیخ، بارسلونا و رئال مادرید کمتر کارشناسی شانس زیادی برای منچستریونایتد قائل است، سرمربی این تیم در نشست خبری اظهار کرد: به نظرم منچستریونایتد در این فصل اسب سیاهی است که می تواند کاری که لیورپول درسال 2005 و چلسی در سال 2012 انجام دادند را تکرار کند و به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند. با توجه به این که به مرحله بعدی راه پیدا کرده ایم این شرایط را داریم تا در بازیهای بیشتر حضور پیدا کنیم و حتی تا پایان پیش برویم. چرا که نه؟ اگر بتوانیم بر اساس توانایی هایی که داریم بازی کنیم که البته تاکنون این اتفاق جز در چند بازی نیفتاده است، می توانیم رقیبی قدرتمند برای هر تیمی باشیم.

مویس با اشاره به تاثیر مثبت برد بر وضعیت روانی شاگردانش گفت: ما روز شنبه مقابل لیورپول با نتیجه 3 بر صفر بازی را واگذار کرده بودیم و نیاز داشتیم تا با پیروزی مقابل المپیاکوس آن باخت را فراموش کنیم. این کار را بسیار خوب انجام دادیم و شایسته پیروزی بودیم. به دست آوردن چنین نتیجه ای در لیگ قهرمانان اروپا کار بزرگی است. ما در شرایطی پا به بازی برگشت گذاشته بودیم که دو گل از حریف عقب بودیم و در بازی رفت هم نمایش خوبی نداشتیم اما توانستیم به خوبی نه تنها کار را جبران کنیم بلکه صعودمان را نیز قطعی کنیم. این چیزی است که امیدوارم در بازی های بعدی نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
چگونه می توانیم مربی برزیل شویم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آلگری: اعتقاد قلبی داشتیم که می‌توانیم قهرمان شویم



اخبار,اخبارورزشی,یوونتوس

 شب گذشته درپی پیروزی یوونتوس برابر میزبان خود سمپدوریا، قهرمانی زودهنگام خود در سری‌آ را قطعی کرد. این تیم توانست با 79 امتیاز و تفاضل گل مثبت 45 از 34 بازی به این مقام دست یافت.

پس از این بازی، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم قهرمان از بازیکنانش تشکر کرد و از اهداف‌ بزرگش گفت.

آلگری در گفت‌وگوی خبری پس از بازی گفت: از بازیکنانم به خاطر اعتقاد تزلزل ناپذیر‌شان در همه بازی‌های قهرمانی سری‌آ تشکر و تقدیر می‌کنم. این نمایش اما اوج اعتقاد و عمل برخاسته از آن اعتقاد بازیکنانم بود. آن‌ها به این ترتیب سی و سومین اسکودتوی خود را قطعی کردند.

او افزود: بازیکنانم مسئولیت سختی داشتند و توانستند با تلاش و کوشش فراوان خود به این نتیجه دست یافتند. ما البته در این فصل سه جام می‌خواهیم و این شروع کار است. ما اهداف بزرگی داریم.

آلگری همچنین گفت: ما اعتقاد داشتیم که می‌توانیم به این قهرمانی دست یابیم. این باور را داشتیم و از آغاز کار در صدر قرار داشتیم. به باشگاه مهمی وارد شده‌ام و می‌دانم که باید کار فوق‌العاده‌ای انجام دهم. ما البته گروه بزرگ و قوی‌ای هستیم که دست‌یابی به فراوانی از اهداف ساده است. کوپا ایتالیا و بالاخص لیگ قهرمانان بسیار حائز اهمیت است.

 

 

اخبار ورزشی - فارس