اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مویس: موقعیت داشتیم اما بدشانسی آوردیم


سرمربی منچستریونایتد پس از شکست مقابل استوک سیتی اعلام کرد تیمش موقعیت‌های زیادی داشته اما بدشانسی موجب باخت آنها شده است.

خبرگزاری فارس: سرمربی منچستریونایتد پس از شکست مقابل استوک سیتی اعلام کرد تیمش موقعیت‌های زیادی داشته اما بدشانسی موجب باخت آنها شده است.

 منچستریونایتد در دیدار هفته بیست و چهارم خود در خانه استوک سیتی با نتیجه دو بر یک مغلوب شد.

چارلی ادم 38 و 52 برای استوک گلزنی کرد و روبین فان پرسی 47 تک گل یونایتدها را وارد دروازه میزبان کرد. استوک سیتی با این پیروزی 25 امتیازی شد و خود را به رده یازدهم رساند. منچستریونایتد نیز با همان 40 امتیاز هفتم است.

دیوید مویس در مورد این دیدار گفت: نمایش تیمم خوب بود. فکر می‌کنم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. شانس‌های زیادی روی دروازه حریف داشتیم اما هیچ کدام از آنها را در محوطه جریمه حریف مورد استفاده قرار ندادیم. منچستریونایتد تیم بهتر میدان بود. آنها گل زدند ولی ما جبران کردیم. باید برنده می‌شدیم.

مویس در ادامه گفت: کارهایی انجام دادیم که نتیجه‌ آن به دست آوردن سه امتیاز در پایان بازی بود. بیشتر بد شانس بودیم. شاید باید شکست می‌خوردیم تا بازیکنان بیاموزند که باید در دیدارهای آینده از شانس‌ها بیشتر استفاده کنند. هشت، نه و یا 10 بار توپ را به خط دروازه حریف رساندیم و اما هیچ گاه نتوانستیم آن را به گل بدل کنیم.


ویدیو مرتبط :
موقعیت امریکا مانند مامون و موقعیت ما مانند امام رضاست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راجرز: در خلق موقعیت مشکل داشتیم


برندن راجرز سرمربی لیورپول بعد از شکست مقابل استون ویلا تایید کرد که تیمش به اندازه کافی نتوانست بر روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کند.

طرفداری: به گزارش وبسایت رسمی باشگاه لیورپول، قرمزهای آنفیلد امروز در ورزشگاه خانگی میزبان استون ویلا بودند ولی نتوانستند از پس شاگردان پل لمبرت بربیایند و در نهایت نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کردند. برندن راجرز سرمربی لیورپول نبود خلاقیت در جلو زمین را دلیل اصلی شکست تیمش عنوان کرد. وی پس از بازی به خبرنگاران گفت:

"به عنوان یک تیم امروز قدرت و سرعت کافی را در بازی خود نداشتیم. وقتی آن ها به گل رسیدند و بازی 1-0 شد، شما بایدبازی را به کناره ها ببرید و  منطقه بازی را با سرعت بیشتری عوض کنید. ما فقط نتواستیم این کار را انجام دهیم. همه چیز در مرکز زمین متمرکز شد هنگامی  که آن ها با تعداد نفرات بالا در مرکز زمین بازی کردند.

در نیمه دوم از لحاظ تسلط بر بازی و همچنین بردن بازی به کناره‌ها بهتر عمل کردیم. اما بجز توپی که کوتینیو به تیرک دروازه زد، ما واقعا نتوانستیم مثل همیشه موقعیت خلق کنیم. بازی را کند آغاز کردیم و یک گل بد خوردیم. بعد از آن نبض باز را در دست گرفتیم.

بازیکنان تمام تلاش خود را کردند ولی در توپ های پایانی اندکی  تعلل کردیم و این مهلت را به استون ویلا دادیم. آن‌ها از زمانی که به گل رسیدند به خوبی دفاع کردند، خطوط خود را به هم نزدیک کردند و دفاع خود را عقب کشیدند. در عقب زمین چهار بازیکن و در وسط زمین پنج بازیکن داشتد و با داشتن اگبونلاهور در ضد حمله همیشه خطرناک هستند.

ما تنها بازی را کند آغاز کردیم که این عجیب بود زیرا ما همیشه بازی را سریع آغاز می‌کنیم. در دو بازی که اینجا انجام دادیم، بازی ها را نتوانستیم به اندازه کافی سریع آغاز کنیم. ما در خارج از خانه پیروز شده‌ایم ولی امروز کیفیت ما در یک سوم پایانی زمین مقداری کم بود."