اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مونیکا بلوچی در فیلم جدید امیر کاستوریکا


بازیگر ایتالیایی تبار در فیلم جدید امیر کاستوریکا برنده دو جایزه نخل طلا از جشنواره کن بازی خواهد کرد.

روزنامه تماشا: بازیگر ایتالیایی تبار در فیلم جدید امیر کاستوریکا برنده دو جایزه نخل طلا از جشنواره کن بازی خواهد کرد. «عشق و جنگ» عنوان این فیلم است و قرار است کوشتوریستا علاوه بر کارگردانی در فیلم بازی هم کند. نقش اول فیلم مردی را به تصویر می کشد که در جنگ بود و اواخر عمرش با یک راهب تبدیل می شود. بلوچی نقش زن مورد علاقه این مرد را بازی می کند.

مونیکا بلوچی در فیلم جدید امیر کاستوریکا

بازیگر ایتالیایی برای حضور در نقش زبان صربی یاد می گیرد. فیلمبرداری ماه آینده در جنوب بوسنی آغاز می شود. امیر کاستوریکا با این پروژه پنج میلیون دلاری پس از هفت سال فیلمی داستانی را مقابل دوربین می برد. پولا واکارو از طریق شرکت «پینبال لاندن» پروژه «عشق و جنگ» را تهیه می کند.

چند سرمایه گذار دیگر هم در تهیه این فیلم مشارکت دارند که تولید مشترک صربستان، بریتانیا و آمریکا خواهد بود. کاستوریکا سال 1985 برای فیلم «وقتی بابا به سفر تجاری رفته بود» برنده جایزه نخل طلای کن شد.

او سال 1989 با «دوران کولی ها» جایزه بهترین کارگردان را از این جشنواره دریافت کرد و سال 1995 با فیلم «زیرزمین» دومین جایزه نخل طلایی را به خانه برد. آخرین فیلم داستانی کاستوریکا «این را به من قول بده» بود که سال 2007 به نمایش درآمد. او سال 2008 مستند «مارادونا» را ساخت.


ویدیو مرتبط :
بهروز وثوق، آرش و مونیکا بلوچی در یک فیلم !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مونیکا بلوچی در فیلم جدید امیر کوشتوریتسا بازی می‌کند



مونیکا بلوچی,اخبار,اخبار فرهنگی

 بازیگر ایتالیایی در فیلم جدید امیر کوشتوریتسا برنده دو جایزه نخل طلا از جشنواره کن بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلمساز صرب فیلم سینمایی «عشق و جنگ» (Love And War) را کارگردانی و خود در آن بازی می‌کند.

فیلمبرداری ماه آینده در جنوب بوسنی آغاز می‌شود.  امیر کوشتوریتسا با این پروژه پنج میلیون دلاری پس از هفت سال فیلمی داستانی را مقابل دوربین می‌برد.
 
او همچنین نقش اصلی «عشق و جنگ» را بازی می‌کند، مردی که در جنگ بوده و اواخر عمر یک راهب می‌شود. کوشتوریتسا فیلمنامه را هم خود نوشته است.
 
بلوچی نقش زن مورد علاقه این مرد را بازی می‌کند. بازیگر ایتالیایی برای حضور در نقش زبان صربی یاد می‌گیرد.

 مونیکا بلوچی,اخبار,اخبار فرهنگی

 امیر کوشتوریتسا
 پولا واکارو از طریق شرکت «پینبال لاندن» پروژه «عشق و جنگ» را تهیه می‌کند. چند سرمایه‌گذار دیگر هم در تهیه این فیلم مشارکت دارند که تولید مشترک صربستان، بریتانیا و آمریکا خواهد بود.
 
ایده فیلم جدید کوشتوریتسا ابتدا در قالب فیلمی کوتاه به نام «زندگی ما» تصویر شد که در فیلم «سخنانی با خدایان» (2013) به کار رفت.
 
کوشتوریتسا سال 1985 برای فیلم «وقتی بابا به سفر تجاری رفته بود» برنده جایزه نخل طلای کن شد. او سال 1989 با «دوران کولی‌ها» جایزه بهترین کارگردان را از این جشنواره دریافت کرد و سال 1995 با فیلم «زیرزمین» دومین جایزه نخل طلایی را به خانه برد.

آخرین فیلم داستانی کوشتوریتسا «این را به من قول بده» بود که سال 2007 به نمایش درآمد. او سال 2008 مستند «مارادونا» را ساخت.

بلوچی بازیگر فیلم‌هایی چون «مالنا»، «برادری گرگ»، «برگشت‌ناپذیر»، «مصائب مسیح»، «برادران گریم» و «فصل کرگدن» است.
 اسکرین دیلی / 20 مه / ترجمه: علی افتخاری
منبع:khabaronline.ir