اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«مونیکا بلوچی» از همسرش جدا شد


دو بازیگر مطرح اروپایی ونسان کاسل(فرانسوی) و مونیکا بلوچی(ایتالیایی) پس از هفده سال و داشتن دو فرزند ازهم جدا شدند.

کافه سینما: دو بازیگر مطرح اروپایی ونسان کاسل(فرانسوی) و مونیکا بلوچی(ایتالیایی) پس از هفده سال و داشتن دو فرزند ازهم جدا شدند.

 آنسا مونیکا بلوچی 48 ساله در کشور صربستان مشغول بازی در فیلم جدید امیر کاستوریکا است و ونسان کسل همراه فرزندانش در فرانسه به سر می برد.




ونسان کاسل برای انگلیسی زبان ها با فیلمهای «قوی سیاه» ساخته دارن آرونافسکی و دوازده یار اوشن شهرت دارد.

مدت هاست مونیکا بلوچی و ونسان کاسل جدا زندگی می کنند. یکی در رم و دیگری در پاریس.. مونیکا بلوچی اوایل امسال در گفت وگوی با مجله گرازیا گفت: «ازدواج ما هرگز نمی دانیم چقدر دوام خواهد داشت... امروز خوب است و یک سال بعد نمی دانم.» علت این جدایی مشخص نیست.


ویدیو مرتبط :
بهروز وثوق، آرش و مونیکا بلوچی در یک فیلم !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان زندگی مشترک مونیکا بلوچی و همسرش +عکس



پایان زندگی مشترک مونیکا بلوچی و همسرش +عکس

مونیکا بلوچی" زیبا روی 48 ساله هالیوودی اعلام کرد زندگی مشترک او و همسر هنرپیشه اش "وینست کاسل" به پایان رسیده است. این خبر بعد از حدس و گمانهای مختلف و فزاینده ماههای اخیر پیرامون زندگی این زوج منتشر شد.


او در آپریل گذشته در پی مصاحبه ای با یک مجله ایتالیایی عنوان کرد : در مورد ازدواجم نمیتوانم بگویم چه مدت طول خواهد کشید. امروز با هم هستیم ، اما سال آینده را نمیدانم.
همچنین همسر او در مصاحبه ای گفته بود : من و همسرم دو موجود کاملا متفاوت هستیم . شاید این مسئله  رابطه 18 ساله مارا تحت تاثیر قرار دهد اما ما برای زندگی احتیاج به تایید مردم نداریم.

 

تصاویر مونیکا بلوچی و همسرش,علت طلاق مونیکا بلوچی


همسر فرانسوی مونیکا بلوچی سابقا یک مدل بوده و درکشورش فرد مشهور و محبوبی محسوب میشود. هردوی آنها عنوان کرده اند که به صورت کاملا توافقی از هم جدا شده اند . ازدواج آنها 14 سال به طول انجامیده است و حاصل آن دو دختر 7 و 3 ساله است که اکنون سرپرستی آنها با مونیکا خواهد بود.
این زوج همواره زندگی مستقلی از یکدیگر داشته اند و اصطلاحا یک ازدواج باز را تجربه کرده اند به صورتیکه مدت زیادی از زمان ازدواجشان را به صورت تنها و در کشورهای مختلفی زندگی کرده اند. مونیکا در اولین ازدواجش با یک عکاس مطرح ایتالیایی ازدواج کرد که در سال 1994 زندگی 4 ساله آنها خاتمه یافت.

تصاویر مونیکا بلوچی و همسرش,علت طلاق مونیکا بلوچی

تصاویر مونیکا بلوچی و همسرش,علت طلاق مونیکا بلوچی

 

تصاویر مونیکا بلوچی و همسرش,علت طلاق مونیکا بلوچی

 

pardad.ir