اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

موناکو هم دنبال جذب پوگبا است


رسانه‌های فرانسوی می‌گویند تیاگو موتا این هفته یا پس از اتمام پنجره زمستانی قرارداد جدیدش را با پاری‌سن‌ژرمن امضا می‌کند و موناکو دنبال مهاجم یوونتوس ایتالیا است.

خبرگزاری فارس: در شرایطی که 10 روز از ژانویه یعنی ایام یک ماهه نقل و انتقالات میان فصل سپری شده، تیم‌های فرانسوی تلاش و تکاپوی زیادی برای جذب بازیکن جدید دارند.

دراین میان پاری‌سن‌ژرمن و موناکو که در کنار رقابت ورزشی در زمینه خرید بازیکن رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند، دنبال جذب بازیکن هستند.

در همین ارتباط  شنیده شد موناکو نیز مثل پاریسی‌ها دنبال پل بوگبا، مهاجم یوونتوس است.

 

شایعه‌های شنیده شده لیگ فرانسه چنین است:

*پاریسی‌ها دنبال جذب مدافعی از لیگ برتر

تیم پاری‌سن‌ژرمن که تاکنون چند بازیکن به لیگ برتر انگلیس داده، ‌احتمال دارد برای برطرف کردن نقطه ضعف خود در دفاع راست، بازیکنی از لیگ انگلیسی‌ها جذب کند.

طبق گزارشی که یک شبکه رادیویی فرانسه منتشر کرد، پاریسی‌ها «ماتیو دبوچی»،‌مدافع 28 ساله نیوکاسل‌یونایتد را مد نظر قرار داده‌اند و در حال بررسی جذب وی هستند.

*سن‌ژرمن دنبال والکر چند پستی است

پاریسی‌ها که هیچوقت عطش و اشتیاق خود را به خرید بازیکن از دست نمی‌دهند،‌ گزینه‌های خرید زمستانی دیگری از لیگ برتر انگلیس نیز مد نظر دارند.

به عنوان مثال روزنامه اکیپ در این باره نوشته «کیل والکر» ‌بازیکن با تجربه تاتنهام هاتسپرز مورد توجه لوران بلان، مربی سن‌ژرمنی‌ها است.

گویا این مربی معتقد است والکر به راحتی می‌تواند در صورت نیاز در پست‌های خط دفاع یا میانی برای سن‌ژرمن بازی کند.

*شایعه در مورد عقد قرارداد جدید موتا

سومین شایعه شنیده شده لیگ فرانسه بازهم اختصاص به پاریسی‌ها دارد.

پس از آنکه مدیر برنامه‌های تیاگو موتا اواخر هفته از مذاکرات سودمند با پاریسی‌ها برای تمدید قرارداد خبر داد، ‌در مورد زمان عقد قرارداد جدید شایعه‌های بوجود آمد.

در این مورد برخی رسانه ها گفتند پس از اتمام پنجره زمستانی این کار انجام خواهد شد.

یکی،‌دو نشریه معتبر هم نوشتند در همین هفته با این هافبک ارزشمند قرارداد جدید منعقد می‌شود.

*موناکو و برنامه‌ریزی برای خریدی تابستانی

 موناکو که در زمینه خرید در لیگ فرانسه تاکنون پا به پای پاری‌سن‌ژرمن پیش رفته است، علاوه بر خرید‌های زمستانی،‌ از هم اکنون به فکر برنامه‌های خرید تابستانی است.

در این ارتباط یک روزنامه محلی نوشت توماس اینس، پدیده جوان و 21 ساله تیم بلاکپول انگلیس مد نظر موناکویی ها برای جذب در تابستان آینده است.

*موناکو هم دنبال پوگبا است

موناکویی‌ها البته تا قبل از فرا رسیدن تابستان می‌خواهند خریدی از لیگ ایتالیا داشته باشند و در این زمینه البته از رقیب ولخرج پاریسی جلو بزنند.

طبق گزارش نشریه فرانس فوتبال موناکو به شدت دنبال جذب پل پوگبا، مهاجم یوونتوس است و می‌خواهد تا پایان ژانویه با این ستاره به توافق برسد.


ویدیو مرتبط :
پل پوگبا کیست ؟ مصاحبه اختصاصی و متفاوت با پوگبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ستارگان ارزشمندی که موناکو به ‌دنبال جذب آن‌ها است+عکس



ستارگان ارزشمندی که موناکو به ‌دنبال جذب آن‌ها است+عکس

تیم فوتبال موناکو برای فصل جدید لیگ فوتبال فرانسه به دنبال جذب ستارگان ارزشمند در تمام خطوط است.

به گزارش  فارس، موناکو موفق شد فصل را با صعود به دسته اول لیگ فوتبال فرانسه به پایان ببرد تا از فصل آینده در بالاترین سطح فوتبال این کشور به میدان برود.

بر این اساس این تیم سلطنتی و متمول برای حضور قدرتمند در لوشامپیونه به دنبال جذب ستارگان دنیای فوتبال است.

دیمیتری ریبولولف مالک روسی قصد دارد 200 میلیون یورو برای این تیم در فصل و نقل و انتقالات اختصاص دهد.

موتینیو، خاوی رودریگوئز از پورتو، ویکتور والدس از بارسا، ایوانوویچ از چلسی، کاروالیو و کوئنترائو از رئال مادرید، توز از من‌سیتی و فالکائو از اتلتیکو مادرید از جمله بازیکنانی هستند که موناکو آن‌ها را می‌خواهد.

موناکو به ‌دنبال جذب ستارگان

فارس