اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مولتی میلیاردهای 2016



مجله فوربز فهرست ثروتمند ترین افراد جهان را منتشر کرد. در این فهرست اسامی ۱۸۱۰ میلیاردر آورده شده که در مقایسه با سال گذشته تعداد آنها ۱۶ نفر کمتر است. جمع کل دارایی این افراد ۶.۴۸ تریلیون دلار برآورد شده است. بر اساس این فهرست، ۵۴۰ میلیاردر در آمریکا وجود دارد.

بیل گیتس، مدیر اسبق و مؤسس شرکت مایکروسافت برای سومین سال متوالی رتبه نخست فهرست را از آن خود کرد. ثروت وی ۷۵ میلیارد دلار برآورد شده است که در مقایسه با سال گذشته ۴.۲ میلیارد دلار کمتر است.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,مولتی میلیاردها

 

آمانسیو اورتگا، مؤسس شرکت ایندیتکس و مالک فروشگاه های زارا با ۶۷ میلیارد دلار ثروت دومین فرد ثروتمند جهان و ثروتمندترین فرد در اسپانیا معرفی شده است.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,مولتی میلیاردها

 

وارن بافت، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت “برکشایر هاتاوی” با ثروت ۶۰ میلیارد دلار در رتبه سوم جدول قرار دارد. “کارلوس اسلیم،” مالک شرکت های “آمریکا موویل” و “تلمکس” با ۵۰ میلیارد ثروت در رتبه چهارم قرار گرفت.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,مولتی میلیاردها

 

مارک زاکربرگ، برنامه‌نویس رایانه و مؤسس وب‌گاه شبکه اجتماعی آنلاین فیس‌بوک در آمریکا است. او به عنوان یک دانشجوی دانشگاه هاروارد با کمک دانشجویان علوم کامپیوتر اقدام به تأسیس این وب‌گاه کرد. او اکنون به عنوان مدیر اجرایی در فیس‌بوک فعالیت می‌کند.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,مولتی میلیاردها

 

جفری پرستون "جف" بزوس ، کارآفرین و سرمایه‌گذار آمریکایی در زمینه اینترنت و مدیرعامل و موسس آمازون است. او با تاسیس آمازون، نقش کلیدی در زمینه رشد و ارتقاء تجارت الکترونیک ایفا کرده‌است.بزوس در آگوست ۲۰۱۳، واشینگتن پست را خرید.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,مولتی میلیاردها

 

وانگ جیانلین، کارآفرین و مدیر ارشد اجرایی چینی است، که در حال حاضر به‌عنوان ثروتمندترین فرد در جمهوری خلق چین، شناخته می‌شود .جیانلین هم‌اکنون رییس هیئت مدیره گروه دالیان واندا می‌باشد.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,مولتی میلیاردها

 


مایکل روبنس بلومبرگ ابرتاجر و سیاستمدار آمریکاییست. او از ۱ ژانویه ۲۰۰۲ به مدت سه دوره به عنوان یک‌صدوهشتمین شهردار کلان‌شهر نیویورک فعالیت کرد. بلومبرگ مؤسس، مدیرعامل اجرایی و مالک بلومبرگ ال. پی. از شرکت های داده های مالی جهانی و رسانه ای است که نام او را بر خود دارد و به خاطر سیستم کامپیوتری بلومبرگ ترمینال که به طور گسترده از سوی سرمایه گذاران در جهان استفاده می شود، مشهور است. بلومبرگ رئیس موسسه سرویس خبری بلومبرگ است هم چنین از ثروتمندترین یهودیان در عرصه رسانه‌ای است.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,مولتی میلیاردها

 


دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه پیشتاز در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا با دارایی ۴٫۵ میلیارد دلار نیز در این فهرست قرار دارد. وی در سال جاری رتبه صد و سیزدهم را در میان میلیاردرهای آمریکا از آن خود کرد؛ اما در سال گذشته در رتبه چهارصد و پنجم قرار داشت.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,مولتی میلیاردها

 

لیلیان بتانکور، بازرگان و کارآفرین فرانسوی است، که سهام‌دار و مالک اصلی شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی؛ لورئال محسوب می‌شود. وی تنها فرزند اوژن شولر؛ بنیانگذار این شرکت می‌باشد.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,مولتی میلیاردها

 

اخبار گوناگون - مشرق


ویدیو مرتبط :
‫7 تا از میلیاردهای ایرانی در خارج از ایران | Top 10 farsi‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانم‌های باردار مولتی ویتامین بخورند



 

 

خانم‌های باردار مولتی ویتامین بخورند

 

 

پژوهشگران تاكید كردند كه مصرف مولتی ویتامین‌ها در دوران بارداری از تولد نوزاد ضعیف پیشگیری می‌كند.

 


پژوهش‌ها نشان می‌دهد؛ مصرف قرص‌های مولتی ویتامین در طول بارداری احتمال تولد نوزاد زیر وزن طبیعی را كاهش می‌دهد.

 


آزمایش‌ها نشان داد: زنانی كه در طول بارداری از مكمل‌های چندگانه ریزمغذی مصرف می‌كردند در مقایسه با گروهی كه شبه‌ دارو استفاده كرده بودند، ‌كمتر از ۵۰ درصد نوزاد زیر وزن طبیعی و كوچك به دنیا می‌آورند.

 


زنانی كه رژیم مولتی ویتامین داشتند از فرمول ۱۱ ویتامین و ۵ ماده معدنی استفاده كردند.

 


پژوهشگران دریافتند: گروهی كه مولتی ویتامین استفاده نكرده بودند، بر اثر فشارهای ناشی از سبك زندگی‌شان، كودك خود را از دست دادند و برخی نیز به بیماری مبتلا شدند.

 


پژوهشگران می‌گویند؛ هر چند تعداد این زنان كم بود اما به لحاظ آماری حائز اهمیت است و نیاز به پژوهش‌های گسترده‌تر دارد.

 


در مادرانی كه مولتی ویتامین و مكمل مصرف كرده بودند بروز مشكلاتی چون كمبود آهن و فقر ویتامین D تا ۳ ماهه سوم بارداری به میزان قابل توجهی كمتر و ناچیز بود.

 


در صورتی كه ۵۵ درصد از زنانی كه شبه‌دارو استفاده كرده بودند در پایان بارداری دچار كم‌خونی شده بودند.