اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

موضوع گفتگوی تلفنی ملک سلمان و پوتین


پادشاه عربستان و رئیس‎جمهور روسیه درباره تحولات منطقه از جمله تحولات اخیر فلسطین و بحران سوریه تلفنی بحث و تبادل‌نظر کردند.

خبرگزاری فارس: پادشاه عربستان و رئیس‎جمهور روسیه درباره تحولات منطقه از جمله تحولات اخیر فلسطین و بحران سوریه تلفنی بحث و تبادل‌نظر کردند.

ملک سلمان پادشاه عربستان امروز (دوشنبه) با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره تحولات منطقه از جمله سوریه تلفنی گفت‌وگو کرد.

کرملین نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو طرف درباره مسایل مختلف منطقه از جمله بحران سوریه و راهکارها درباره حل این بحران بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش العربیه، در ادامه این بیانیه آمده است که رئیس‎جمهور روسیه و پادشاه عربستان همچنین درباره تشدید درگیری‎ها بین فلسطنیان و صهیونیست‌ها گفت‌و‌گو کردند.


ویدیو مرتبط :
گفتگوی تلفنی با موضوع خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل گفتگوی تلفنی پوتین و ملک سلمان


رئیس جمهوری روسیه و پادشاه عربستان طی تماسی تلفنی درگیری های اخیر در مسجدالاقصی را مورد بررسی قرار دادند.

خبرگاری مهر: رئیس جمهوری روسیه و پادشاه عربستان طی تماسی تلفنی درگیری های اخیر در مسجدالاقصی را مورد بررسی قرار دادند.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه در تماسی تلفنی با «ملک سلمان» پادشاه عربستان به بررسی اوضاع اراضی اشغالی، در پی حمله اخیر نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی پرداخت.

بنا بر اعلام کاخ ریاست جمهوری روسیه دو طرف در این گفتگو بر لزوم حل و فصل بحران خاورمیانه تاکید کرده اند. حملات رژیم صهیونستی علیه مسجدالاقصی دیروز، برای چهارمین روز متوالی ادامه یافت.

این حملات منجر به زخمی شدن شماری از فلسطینی ها در مسجدالاقصی شد. در همین حال منابع فلسطینی از بازدید «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه صور باهر در نزدیکی مسجدالاقصی و مناطقی از قدس، تحت تدابیر شدید امنیتی خبر دادند.

گفتنی است اقدامات خشونت آمیز صهیونیستها در بیت المقدس انتقادهای زیادی را متوجه تل آویو کرده است. در همین راستا اتحادیه اروپا در واکنش به آخرین تحولات در قدس اشغالی و یورش صهیونیستها به مسجدالاقصی با صدور بیانیه ای درباره هرگونه اقدام تحریک‌آمیز در مسجدالاقصی که به خشونت می انجامد، هشدار داد.