اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

موضع اپل درباره انتشار تصاویر برهنه چهره ها


شرکت اپل اعلام کرد که انتشار تصاویر خصوصی افراد مشهور در اینترنت تقصیر سیستم‌های این شرکت نبوده است.

خبرگزاری ایسنا: شرکت اپل اعلام کرد که انتشار تصاویر خصوصی افراد مشهور در اینترنت تقصیر سیستم‌های این شرکت نبوده است.

شرکت اپل یک هفته پیش از رونمایی از تلفن همراه هوشمند جدید خود با نام آیفون 6 در واکنش به انتشار تصاویر برهنه برخی از افراد مشهور جهان در اینترنت عنوان کرد که این تصاویر از طریق هک کردن حساب‌های شخصی افراد در آی‌کلاد به اینترنت راه پیدا کرده است.

شرکت اپل با ابراز اطمینان نسبت به امنیت سیستم‌هایش تاکید کرد که انتشار این تصاویر حاصل اقدامات خرابکارانه هدف‌دار بوده و شامل هک کردن حساب‌های کاربری این افراد بوده است نه نفوذ به سیستم کلی اپل.

این شرکت در بیانیه‌ای تصریح کرد: ما متوجه شدیم که حساب‌های کاربری برخی از سلبریتی‌ها توسط هکر‌ها مورد حمله و نفوذ قرار گرفته است و این هکرها از طریق نام کاربری، گذرواژه و سوال‌های امنیتی توانسته‌اند به این حساب‌ها دسترسی پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت اپل در بیانیه خود افزود که هیچ کدام از موارد بررسی شده توسط متخصصان این شرکت درباره این پرونده نشانی از نفوذ به سیستم‌های اپل از جمله آی‌ کلاد نداشته‌اند.


ویدیو مرتبط :
سامسونگ با پیوستن به جبهه گوگل علیه اپل و آی‌ مسیج موضع گرفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال انتشار تصویر نیمه برهنه لیدی گاگا در تبلیغات ورساچه +تصاویر



اخبار فرهنگی - جنجال انتشار تصویر نیمه برهنه لیدی گاگا در تبلیغات ورساچه +تصاویر

به گزارش پرداد به نقل از هالی وییر: " لیدی گاگا " از شهرت بسیاری برخوردار است و بخش عمده شهرت او به دلیل نوع خاص پوشش و آرایش اوست. اخیرا تصویری از لیدی گاگا منتشر شده است که او را در حال تبلیغ برای برند " ورساچه " نشان میدهد.

به گزارش پرداد به نقل از هالی وییر: " لیدی گاگا " از شهرت بسیاری برخوردار است و بخش عمده شهرت او به دلیل نوع خاص پوشش و آرایش اوست. اخیرا تصویری از لیدی گاگا منتشر شده است که او را در حال تبلیغ برای برند " ورساچه " نشان میدهد.

  اخبار,اخبار فرهنگی, لیدی گاگا,عکس جدید لیدی گاگا

 از آنجایی که این خواننده هالیوودی علاقه زیادی به خودنمایی و خاص بودن دارد، برای تبلیغ شلوار و کمربند ورساچه به صورت نمیه برهنه جلوی دوربین عکاسان قرار گرفت. تبلیغاتی که وی در آن حضور دارد مربوط به اجناس برند " ورساچه " است. گفته میشود " لیدی گاگا " آشنایی نزدیکی با " دوناتلا ورساچه " دارد. این تبلیغات مربوط به اجناسی است که در بهار 2014 روانه بازار خواهد شد.

 اخبار,اخبار فرهنگی, لیدی گاگا,عکس جدید لیدی گاگا

 طراح و صاحب برند معروف 58 ساله  ورساچه میگوید : باعث افتخار ماست که " لیدی گاگا " در کمپین تبلیغاتی بهاره ما حضور دارد. او همانند یکی از اعضای خانواده من است و دوستی نزدیکی با وی دارد. زیبایی های طبیعی او جلوه خاصی به محصولات ما خواهد بود. " لیدی گاگا " نیز در پیامی از طراحان ورساچه به خاطر طراحی لباسها و جواهراتی که او در اجراهایش استفاده میکند تشکر ویژه ای داشته است. خانم " دوناتلا ورساچه " صاحب امتیاز 20 درصد کل کمپانی ورساچه است. او از زمانی که برادرش کشته شده است مدیریت این برند معروف جهانی را به عهده دارد.

 

اخبار فرهنگی -  پرداد