اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

موش های كور نیمه شب دیوار مغازه ها را سوراخ می كردند



 

 

موش های كور نیمه شب دیوار مغازه ها را سوراخ می كردند

 

اعضای باند سارقان حرفه ای معروف به «موش كور» كه با سوراخ كردن دیوار و كف مغازه ها در تهران سرقت می كردند، دستگیر شدند.

به گزارش «جام جم»، از مهر امسال شكایت های فراوانی از سوی صاحبان مغازه ها در پایگاه هفتم پلیس آگاهی مطرح بود كه نشان می داد سارقان نیمه شب با سوراخ كردن دیوار برخی مغازه ها در محدوده خیابان مولوی وارد این محل ها شده و پول و كالاهای باارزش آنها را سرقت می كنند.

با شروع تحقیقات در این ارتباط، در حالی كه جستجوی ماموران برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه داشت، روز ۱۳ مهر ۳ مالباخته دیگر با حضور در دادسرای ناحیه ۱۲ شكایتی را در ارتباط با تخریب دیوار مغازه هایشان و سرقت به بازپرس پرونده ارائه كردند.

با ارجاع پرونده به پایگاه هفتم پلیس آگاهی و حضور كارآگاهان در محل سرقت معلوم شد، سارقان ابتدا دیوار مغازه ای را تخریب و وارد آنجا شده، سپس با تخریب دیوارهای مجاور و ورود به ۲ مغازه دیگر، پول و مقادیری كالا سرقت كرده اند.

سرنخ

در تحقیق از مالباختگان معلوم شد، سارقان كارت عابربانكی را كه رمز آن نیز ضمیمه بوده سرقت كرده اند. با به دست آمدن این سرنخ ماموران اطلاع یافتند سارقان با كارت بانكی سرقت شده، مقادیری پول از حساب مالباخته برداشت كرده اند. با به دست آمدن تصویر جوانی كه از عابربانك پول دریافت كرده بود، این تصویر به صاحبان مغازه های اطراف محل سرقت نشان داده شد كه یكی از آنها با شناسایی سارق عنوان كرد وی محسن (۱۸ ساله) نام دارد و از چندی پیش در این محل رفت و آمد می كرده است. با شناسایی سارق، ماموران در مرحله بعدی محسن را در خیابان خیام دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل كردند. متهم كه تصور نمی كرد دستگیر شود، در اعترافاتش گفت: از چندی پیش در پی راه اندازی باندی موسوم به «موش كور» ابتدا مغازه ها را شناسایی كرده و نیمه شب با تخریب دیوار وارد اولین مغازه می شدیم، سپس دیوارهای مجاور را نیز تخریب و از آنها سرقت می كردیم.

متهم به سرقت از ۳ مغازه دیگر با همدستی فردی به نام عباس (۲۵ ساله) اعتراف كرد.

در پی این اعتراف، ماموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی دیگر همدست متهم (عباس) را در خیابان آیت الله سعیدی مقابل یك رستوران شناسایی و دستگیر كردند.

سرهنگ غیاثوند، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی درباره این پرونده گفت: این دو متهم تاكنون به ۲۳ فقره سرقت به این شیوه اعتراف كرده اند و مغازه های محل سرقت شناسایی شده است.

وی افزود: تحقیق برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد.... / جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
سوراخ کردن دیوار خانه توسط مورچه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اس ام اس سرکاری نیمه شب



 

اس ام اس سرکاری


میخواستم ببینم شب‌ها که میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می‌کنی که سر کارت نزارن؟

اس ام اس سرکاری

********************


شده خواب ببینی که وقتی خوابیدی تو خواب داری خواب میبینی که خوابی و داری می خوابی و خواب خوابو میبینی که در اون حالی که تو خواب داری خواب خواب رو میبینی تو خواب همونطور که خوابی یکی دیگه هم مثل خودت خوابه و تو خوابش خوابه خوابو میبینه و همین طور که خوابیده تو خواب به تویی که خوابی بگه:چقدر سرکاری؟

اس ام اس سرکاری

********************


این SMS تنها برای بیدار کردن شما ارسال شده و هیچ ارزش دیگری ندارد حالا می تونی بری بخوابی شب بخیر......

اس ام اس سرکاری

********************


پاشو سرت از رو متکا افتاده پایین

اس ام اس سرکاری

********************


از اونجایی که شتر در خواب بیند پنبه دانه،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خودم دونستم بیدارت کنم! آخه داشتی بالشتتو می خوردی!

اس ام اس سرکاری

********************


ببخشید که دیر وقته ولی یه سوال داشتم که خیلی وقت میخواستم ازت بپرسم که الآن یادم اقتاد : ایران به کشورهای دیگر نفت میفروشه بشکشو پس میگشیره یا با بشکه میده؟!؟!؟!؟

اس ام اس سرکاری

********************


سلام .... تو رو خدا ببخش ... نمی‌خواستم این موقع شب بیدارت کنم ..... واقعاً ببخش .... سعی کن درکم کنی ... من موبایلم گم شده زنگ بزن به گوشیم تا ببینم کجاست !. شرمنده‌ام

اس ام اس سرکاری

********************


ای بابا هر شب من باید عین اسکلا با اس ام اس بیدارت کنم ؟ خوب خودت مث بچه ادم پاشو دیگه

اگه خوابی بیدار شو .اگه بیداری بشین .اگه نشستی پاشو راه برو .اگه راه میری بدو. اگه میتوی یه پشتک بزن و خوشحال باش که از طرف من یه اس ام اس اومده واست

اس ام اس سرکاری

********************