اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

موسوی: نیمه‌نهایی سخت‌‌تر از فینال است


بازیکن سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی در مرحله نیمه‌نهایی سخت‌تر از دیدار نهایی است، اما توانستیم با سد کردن نقاط قوت ژاپن به پیروزی برسیم.

خبرگزاری فارس: بازیکن سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی در مرحله نیمه‌نهایی سخت‌تر از دیدار نهایی است، اما توانستیم با سد کردن نقاط قوت ژاپن به پیروزی برسیم.

محمد موسوی پس از صعود تیم ملی ایران به دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: مسابقه مرحله نیمه‌نهایی همیشه سخت‌تر از فینال است چون فشار روانی زیادی رو تیم وارد می‌کند. تیمی که در فینال ببازد به نقره می‌رسد، اما بازنده مسابقه نیمه‌نهایی شاید به برنز برسد.

وی ادامه داد: پیش از این مسابقه دو جلسه آنالیز فنی از بازی ژاپن داشتیم و کادر فنی به خوبی نقاط ضعف و قوت ژاپنی‌ها را برای ما تشریح کرده بود. در طول مسابقه هم توانستیم نقاط قوت این تیم را مهار کنیم و همین موضوع تعداد اشتباهات حریف را بالا برد. وقتی برنامه هجومی خود را تغییر دادند هم به نتیجه نرسیدند چون در زدن اسپک خطاهای زیادی داشتند.

موسوی خاطرنشان کرد: در ست سوم به دلیل اینکه احساس کردیم بازی را برده در دست خود داریم مقداری حریف را دست کم گرفتیم، اما خوشبختانه توانستیم باز هم به پیروزی برسیم.

وی درباره دیدار نهایی این دوره از رقابت‌ها گفت: از بین تیم‌های کره‌جنوبی و چین هر تیمی که به فینال صعود کند با تمام توان به میدان می‌رویم و فرقی نمی‌کند حریف ما چه کسی است. با قدرت بازی می‌کنیم تا بدون فشار وارد شدن به بازیکنان به قهرمانی برسیم.


ویدیو مرتبط :
گل چهارم توسط علی موسوی به دالیان در نیمه نهایی آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صعود سخت سرخ‌ها/پرسپولیس با عبور از ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی رسید



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

صعود سخت سرخ‌ها/پرسپولیس با عبور از ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی رسید

تیم فوتبال پرسپولیس در پایان ۱۲۰ دقیقه با پیروزی مقابل ذوب‌آهن به نیمه نهایی رسید.

به گزارش  فارس، تیم پرسپولیس در مرحله یک چهارم جام حذفی از ساعت  15:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و در حضور ده هزار و پانصد تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف ذوب آهن رفت که مسابقه  در طول 90 دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.

در دقیقه 101 محمد نوری با یک ضربه سر از داخل محوطه شش قدم دروازه ذوب آهن را باز کرد.

ذوب آهن در نیمه اول حملات زیادی انجام داد که نتوانست از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده کند و در نیمه دوم پرسپولیس بیشتر حمله کرد که سرخپوشان هم نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.

دو تیم در لحظات پایانی بازی حملات خطرناکی روی دروازه هم داشتند که این فرصت ها را از دست دادند.

علیرضا فغانی داور مسابقه به رضا حقیقی، محمد قاضی و هادی نوروزی از پرسپولیس و محسن بیاتی‌نیا و پیام صادقیان از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

به این ترتیب پرسپولیس باید در نیمه نهایی به مصاف تیم داماش گیلان برود.

از دقیقه 112 وزش باد شدیدی در ورزشگاه مشکلاتی را برای تماشاگران و بازیکنان دو تیم ایجاد کرد.

دیگر دیدار نیمه نهایی نیز بین دو تیم سپاهان و استقلال برگزار می‌شود.

ترکیب تیم ذوب‌آهن :

کاسپاروف، محمد صلصالی، محمد برجلو، سپهر حیدری، سینا عشوری، قاسم حدادی‌فر، علیرضا محمد( از دقیقه 35 سعید عبدالله‌پور)، محسن مسلمان، پیام صادقیان، اسماعیل فرهادی و محسن بیاتی‌نیا( از دقیقه 83 فوفانا)

سرمربی: فرهاد کاظمی

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، سیدجلال حسینی، ولادتکو، مهرداد پولادی، محمد خانزاده، میثم نقی‌زاده، رضا حقیقی، حسین ماهینی، پروویچ( از دقیقه 78 محمد نوری)، غلامرضا رضایی( از دقیقه 104 محمد قاضی) و هادی نوروزی( از دقیقه 91 کریم انصاری‌فرد)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

فارس