اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

موسوی، هاشمی و رضایی را تلویحا ...



 

 

 

موسوی، هاشمی و رضایی را تلویحا دوستان خود دانست

 

موسوی، هاشمی و رضایی را تلویحا دوستان خود دانست

 

موسوی که در محافل رسانه ای به عنوان یکی از اضلاع "مثلث جام زهر" در سال 67 شناخته شده است، کسانی همچون رئیس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت را "دوستان" خود دانست و درباره آنچه یک "پروژه" اختلاف‌افکنی میان او و دوستانش نامید، هشدار داد.

میرحسین موسوی برای دومین بار در هفته اخیر، "کارشکنی" دولتش در زمان جنگ را رد کرد.

اخیرا محسن رضایی از همکاری نکردن دولت در زمان جنگ سخن گفته و آقای هاشمی هم مطلبی را درباره کارشکنی دولت میرحسین موسوی در زمان جنگ منتشر کرده است.

با این حال موسوی واکنش ملایم تری نسبت به موضع گیری اولش درباره این سخنان نشان داد و حتی افشای جزئیات مربوط به عملکرد دولت خود در سال‌های دفاع مقدس را یک "پروژه" برای اختلاف افکنی میان همفکرانش دانست.

وی که در جریان هدایت فتنه اخیر مورد حمایت آشکار غرب و بویژه کاخ سفید قرار داشته است، این "پروژه" را به جریانی که نامی از آن نبرد نسبت داد اما تلویحا به کسانی همچون رئیس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت که این موضوع را مطرح کرده اند، هشدار داد که مراقب این پروژه اختلاف افکنی باشند.

موسوی در این راستا گفت: غیر از مسئله جنگ، احساس من این است که همه ارزش های آن دوره مورد هجمه قرار گرفته است و در این خلال هم تلاش می شود اختلافی بین ما و دوستان ایجاد شود. ما باید متوجه این برنامه ها باشیم و اسیر جوی که طرف مقابل ایجاد می کند، نشویم.

میرحسین که یکی از سران فتنه 88 لقب گرفته، در بیان توضیح بیشتری درباره پروزه مورد ادعایش افزود: در سالگرد انتخابات چند مجموعه مطبوعاتی اقدام به چاپ مطالب و ویژه نامه هایی کردند که درجهت قلب تاریخ بود.

آقای موسوی نامی از نشریه موردنظر خود نبرده است اما به نظر می‌رسد منظور او، "ویژه‌نامه شماره دو رمز عبور" روزنامه ایران است که به بررسی و روشنگری درباره جزئیات وقایع ابتدایی انقلاب اسلامی پرداخته است.

او هرچند درباره پشت پرده هشداری که به دوستانش داد، سخنی نگفت اما برخی سیاسیون این موضوع را با سخنان دیروز و امروز رئیس جمهور درباره مثلث "جام زهر" مرتبط می دانند.

احمدی نژاد که روز گذشته در این باره سخنانی کوتاه مطرح کرده بود، امروز هم در اجتماع باشکوه مردم همدان اظهار داشت: برخی در داخل کشور وقتی ما در مقابل قلدرها می ایستیم می گویند "ماجراجویی می کنید" و وقتی می گوییم گفت و گو می کنیم، می گویند "سازش و عقب نشینی کرده است" ؛ ملت شما را شناخته است.

وی با انتقاد از همراهی برخی در داخل با دشمنان ملت ایران تاکید کرد که ملت ایران اینبار جام زهر را در کام منافقان فرو خواهد کرد.

رئیس جمهور با یادآوری اینکه دیگر دوران جنگ نیست، خطاب به همراهان دشمن گفت: اگر 100 جام زهر پر کرده باشید، ملت ایران این جام زهر را در کام منافقین فرو خواهد کرد.

منبع: شبکه ایران

 



ویدیو مرتبط :
محسن رضایی: با میرحسین موسوی مصاحبه کنید.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غرفه ای برای منافق خواندن هاشمی، رضایی ، باهنر و سیدحسن خمینی



 

 

 غرفه ای برای منافق خواندن هاشمی، رضایی ، باهنر و سیدحسن خمینی در نمایشگاه دیجیتال .

این غرفه که درست در جلوی درب ورودی قرار دارد، با نصب تلویزیون های بزرگ، اقدام به پخش تصاویری از آشوب های بعد از انتخابات کرده که در آن سرود « منافق منافق خون جوانان ما می چگد از چنگ تو» هم پخش می شود.

نمایشگاه رسانه های دیجیتال که قرار است محلی برای ارائه آثار نرم افزاری و سخت افزاری برای مخاطبان باشد، در برخی غرفه های آن مسئولان و شخصیت های نظام متهم به منافق شده اند.

به گزارش فردا در بدو ورود به سالن نمایشگاه اولین غرفه ای که نظر همگان را به خود جلب می کند، غرفه "شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی" است.

این غرفه که درست در جلوی درب ورودی قرار دارد، با نصب تلویزیون های بزرگ، اقدام به پخش تصاویری از آشوب های بعد از انتخابات کرده که در آن سرود « منافق منافق خون جوانان ما می چگد از چنگ تو» هم پخش می شود.

نکته درخور توجه نشان دادن تصاویر چهره هایی همچون هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان رهبری، سید حسن خمینی نوه امام (ره)، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و محمدرضا باهنر نماینده مردم تهران در مجلس همزمان با پخش سرود منافق است که بر خلاف توصیه ها و تاکیدات چندباره رهبر معظم انقلاب است.

این اقدام که البته با واکنش منفی بازدید کنندگان هم مواجه شده، مشخص نیست چگونه از چشم مسئولان نمایشگاه دور مانده است.

گرچه این نمایشگاه دستاوردهای بسیاری در حوزه رسانه و فناوری‌های نوین داشته و خدمات شایانی را به مردم و دست‌اندرکاران این حوزه ارائه داده است و قاعدتاً مسئولان نمایشگاه مسئول همه اتفاقات درون غرفه‌ها نیستند، اما در خصوص مسائل حساسیت‌برانگیزی مثل توهین به مسئولان نظام بهتر است که دقت ویژه‌ای از سوی آنان صورت پذیرد.

در شرایطی که رهبر انقلاب بارها بر حفظ آرامش و وحدت جامعه تاکید کرده و رسانه ها و گروه های سیاسی را از دادن نسبت ها و تهمت های ناروا به یکدیگر پرهیز داده‌اند، چگونه شخصیت‌هایی که رهبر انقلاب اتفاقا در مورد آن‌ها در پیدا و پنهان تاکید ویژه‌ی بر رعایت احترام آنان دارند به این سادگی مورد تهمت واقع می‌شوند؟