اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

موسس سیانوژن: گوگل از ما کپی کرده است!


وی به تازگی در مصاحبه ای شرکت کرده و عنوان نموده که گوگل در نسخه ششم اندروید، صرفا قابلیت هایی را اضافه کرده که پیش از این سیانوژن آنها را توسعه داده بود.

وب‌سایت دیجیاتو - امیر مستکین: استیو کاندیک (Steve Kondik) موسس و مدیر استارتاپ سیانوژن است؛ نام «رام سیانوژن» برای بسیاری از کاربران قدیمی اندروید بسیار آشناست چرا که آقای کاندیک تلاش هایش را از اولین تلفن همراه اندرویدی به نام G1 آغاز کرد و از همان زمان شروع نمود به بهتر کردن اندرویدی که گوگل توسعه داده بود.

موسس سیانوژن: گوگل از ما کپی کرده است!

وی به تازگی در مصاحبه ای شرکت کرده و عنوان نموده که گوگل در نسخه ششم اندروید، صرفا قابلیت هایی را اضافه کرده که پیش از این سیانوژن آنها را توسعه داده بود.

آقای کاندیک باور دارد که گوگل از نتایج زحمات او و تیمش در اندروید نسخه ششم استفاده کرده و بیشتر ویژگی هایی که به مارشملو افزوده شده اند، پیش از این در دسترس کاربران سیانوژن قرار گرفته بودند.

ویژگی هایی که آقای کاندیک در مورد آنها سخن می گوید شامل سوایپ کردن نوتیفیکیشن ها برای رد کردن آنهاست و حالت «مزاحم نشوید یا Do Not Disturb» به همراه سایر موارد است. او ادعا می کند که گوگل از تمام قابلیت هایی که سیانوژن پیشتر ابداع کرده بود در مارشملو بهره گرفته. وی سپس می گوید: «برخی از قابلیت های گوگل عالیست، برخی دیگر معمولی هستند و همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد.»

در ادامه مصاحبه، موسس سیانوژن به آینده محصولات اندرویدی می پردازد و خبر می دهد که رقابت چیپست ها در سال آینده تازه وارد مرحله بسیار جذابی خواهد شد. چیپست های سال بعد جدا از قدرتمند تر شدن می توانند برخی قابلیت های خاص را به موبایل های آینده وارد کنند که به نظر می رسد آقای کاندیک در مورد همان ویژگی ها بسیار هیجان زده بوده و تصمیمات بزرگی برای استفاده از آنها در نسل بعدی چیپست های مجتمع در سر می پروراند.


ویدیو مرتبط :
کپی برداری کنیم ولی در گوگل جریمه نشویم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتومبیل بسیار جالب موسس گوگل +عکس


در گوگل میان کارمندان این شرکت شایعه ای وجود دارد که سرگئی برین (از موسسان گوگل) بتمن است! حالا می توانید آقای برین را سوار بر اتومبیل صورتی بتمن ببینید.

نارنجی: در گوگل میان کارمندان این شرکت شایعه ای وجود دارد که سرگئی برین (از موسسان گوگل) بتمن است! حالا می توانید آقای برین را سوار بر اتومبیل صورتی بتمن ببینید.

در تصاویر بامزه ای که امروز منتشر شده، سرگئی برین در حالی که گوگل گلس به چشم دارد سوار یک خودروی الکتریکی صورتی تسلا است که با نمادهای بتمن تزئین شده است.

از همه مهمتر اگر کمی دقت کنید می توانید لوگوی مرورگر کروم را هم روی این خودرو پیدا کنید!

اما به نظر می رسد ماجرا این بوده که کارمندان گوگل تصمیم گرفته اند با رئیس خودشان شوخی کنند و خودروی Tesla Model S roadster سرگئی برین را به این شکل در آورده اند.

اتومبیل بسیار جالب موسس گوگل +عکس

اتومبیل بسیار جالب موسس گوگل +عکس

اتومبیل بسیار جالب موسس گوگل +عکس