اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

موزیک ویدئو «تو هستی» با صدای بهرام رادان


بهرام رادان که مدت زیادی است در خارج از کشور زندگی می کند، در سال جدید با انتشار ویدئوکلیپی، بار دیگر خبرساز شد

تماشا: بهرام رادان با گذشت ماه ها از انتشار آلبومش در ایران، همچنان پیگیر اتفاقات و فعالیت های موسیقی ای اش است و هر از چندگاهی با انتشار ویدئوها یا گفت و گوهایی، علاقمندی اش به وادی صدا و خوانندگی را ابراز می کند تا همچنان خیلی ها در انتظار اتفاقات و غافلگیری های جدید او در این عرصه باشد.

ویدئوکلیپ «تو هستی» با صدای «بهرام رادان»

رادان که مدت زیادی است در خارج از کشور زندگی می کند، در سال جدید با انتشار ویدئوکلیپی، بار دیگر خبرساز شد تا ویدئوی قطعه «تو هستی» در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف دست به دست بچرخد و دوستداران او محصول جدیدش را نظاره گر باشند.

در این ویدئوی خوش ساختکه به کارگردانی «میثم میرزایی» و با فیلمبرداری «علی اظهری» تولید شده، بهرام رادان در استودیو در حال خواندن است و در نماهای دیگر نوازندگان سرشناسی چون همایون نصیری، شاهرخ پورمیامین، آرش مقدم در حال ساز زدن هستند. در این بین چهره هایی چون کیوان هنرمند، هومن جاوید، بهاره کیان مقدم و علی باذل نیز حضور دارند.


ویدیو مرتبط :
موزیک ویدئو بهرام رادان به نام تو هستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس از گریم جنجالی بهرام رادان در موزیک جیغ



فارس سینما-به گزارش فارس سینما,بهرام رادان بازیگر موفق سینمای ایران در موزیک ویدئو جیغ از آلبوم روی دیگر با گریم بسیار متفاوتی همراه هستش.

 

گریم بهرام رادان در موزیک ویدئو جیغ بیشتر به یک شیطان پرست شبیه می باشد.

 

آلبوم روی دیگر با اجرا بهرام رادان به به زودی روانه بازار موسیقی خواهد شد.

 

 

گریم جنجالی بهرام رادان,بهرام رادان

 

منبع:farscinema.com