اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مورینیو در رئال مادرید می ماند


روبرتو کارلوس که در اسپانیا به سر می برد، به یکی از بزرگ ترین سوالات این روزها که مربوط به ماندن یا رفتن مورینیوست پاسخ داد.

تماشا: روبرتو کارلوس که در اسپانیا به سر می برد، به یکی از بزرگ ترین سوالات این روزها که مربوط به ماندن یا رفتن مورینیوست پاسخ داد.

به گزارش «مارکا»، روبرتو کارلوس گفت: «به او گفتم درست است که با رئال قرارداد دارد، اما اگر نظرش عوض شد و تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک کند، یک تیم وجود دارد که استقبال خوبی از او خواهد کرد و آن هم آنژی است. به او گفتم که به نظر آنها، تو بهترین مربی دنیا هستی. اما او گفت که می خواهد فصل بعد هم در رئال بماند و با این تیم قرارداد دارد».

کارلوس در گفت و گو با یک شبکه مادریدی گفت: «هروقت به برنابئو برمی گردم، به خودم افتخار می کنم. این فصل همه چیز برای رئال مرتب است و به قهرمانی لیگ خیلی نزدیک شده ایم. همه فکر می کردند که باوجود بارسلونا باید برای مدت زیادی فکر عنوان قهرمانی را از سر بیرون کنیم».

او درمورد سفرش به مادرید هم گفت: «با بازیکنان و مربی رئال دیدار کردم و برای آنها بهترین آرزوها را دارم. کاراکتر فعلی تیم را خیلی دوست دارم. آنها سختی های زیادی تحمل کرده اند تا به اینجا رسیده اند. همچنین روحیه ای که مورینیو به تیم تزریق می کند، برای آنها موفقیت در پی دارد و تاریخ باشگاه را می سازد».

 از او درخصوص زسکامسکو که در لیگ قهرمانان اروپا باید با رئال بازیک ند، پرسیدند و او در پاسخ گفت: «زسکا تیم خوبی است. اما رئال مادرید در مقایسه با آنها مزیت های زیادی دارد. مخصوصا که در حال حاضر انگیزه خوبی هم پیدا کرده است و می تواند به قهرمانی در لیگ قهرمانان فکر کند. رئال دهمین قهرمانی در اروپا را هم تجربه خواهد کرد».


ویدیو مرتبط :
رونالدو من در رئال مادرید خواهم ماند(به همراه زیر نویس)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورینیو:می خواهم تا پایان فصل در رئال مادرید بمانم



 

 

 

مورینیو:می خواهم تا پایان فصل در رئال مادرید بمانم

 

مورینیو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا اعلام کرد تا پایان فصل در رئال مادرید خواهد ماند، با این حال،او هشدار داد اگر همه طرف ها راضی نباشند، او سمت مربیگری این تیم را ترک خواهد کرد.

این سرمربی پرتغالی دراظهاراتی که مطبوعات اسپانیا ان را جمعه منتشرکردند، گفت:" می خواهم تا پایان فصل در باشگاه رئال مادرید بمانم ".

مورینیو خاطرنشان کرد: "می توانید به عنوان مربی، قراردادی ده ساله درفوتبال داشته باشید و این مهم نیست.اگر همه راضی باشند سرمربی به کارخود ادامه می دهد اما اگر این رضایت وجود نداشته باشد،سرمربی عوض می شود".

گمانه زنی ها درخصوص آینده مورینیو چهل وهفت ساله با گزارش ها درباره اختلاف وی با خورخه والدانو از مدیران ارشد باشگاه رئال مادرید تشدید شده است.

والدانو درپی تساوی یک بر یک تیم فوتبال رئال مادرید مقابل تیم آخر جدولی آلمریا روزیکشنبه، گفت کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید که بیشتر فصل را بر روی نیکمت ذخیره ها گذرانده است، ازبی عدالتی بزرگی رنج می برد.

باشگاه رئال مادرید اسپانیا به دنبال خرید مهاجمی جدید به جای گونزالو ایگواین مهاجم آرژانتینی این باشگاه است که ممکن است تا پایان فصل به علت آسیب دیدگی از میادین فوتبال به دور باشد.

با این حال، گزارش ها حاکی از آن است که والدانو خواستار آن است که بنزما از ابتدا در ترکیب تیم فوتبال رئال مادرید درکنار کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی این تیم قرار بگیرد.

بنزما پس ازپیوستن ازباشگاه لیون به رئال مادرید در تابستان سال دو هزار و نه میلادی، دوران چندان خوبی در این باشگاه نداشته است و نداشتن آمادگی بدنی موجب شد این بازیکن جایگاه خود را درتیم ملی فوتبال فرانسه در مرحله نهایی جام جهانی فوتبال که در آفریقای جنوبی برگزار شد، از دست بدهد.