اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مورینیو: آرسنالی‌ها عادت دارند گریه کنند!


سرمربی تیم فوتبال چلسی در خصوص اعتراض آرسنالی‌ها به بازی خشن بازیکنان این تیم گفت آنها همیشه دوست دارند گریه کنند.

مهر: دیدار تیم‌های  فوتبال آرسنال و چلسی در ورزشگاه امارات با تساوی بدون گل به پایان رسید. "آرسن ونگر" در پایان این بازی گفت "مایک دین" می‌بایست خطای "ویلین" بر روی "تئو والکات" را پنالتی اعلام می‌کرده است. این در حالی است که سرمربی فرانسوی توپچی‌ها خطای "جان اوبی میکل" بر روی "آرتتا" را هم مستحق کارت قرمز دانسته است.

"ژوزه مورینیو" در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: می‌دانید، آنها دوست دارند گریه کنند. این برای آنها شده یک رسم. به نظر من بازیکنان انگلیسی - برای مثال فرانک لمپارد - هرگز در چنین شرایطی به این مسائل دامن نمی‌زنند. بعضی از بازیکنان کشورهای دیگر هم چنین خصلتی در وجودشان است.

وی افزود: اگر شما برخوردی با حریف داشتید و یا حریفتان خشن بازی کرد، اجازه بدهید بازی انجام شود، این فوتبال انگلیسی است. بازیکنان خارجی چیزهای خوبی به همراه خود می‌آورند. آنها به اینجا می‌آیند چون با استعدادند اما من خصلت انگلیسی در فوتبال را می‌پسندم. انگلیسی‌ها در این مواقع می‌گویند: "بیا. بریم." تکل میکل سخت و خشن بود اما فوتبال برای مردها و یا زن هایی با توانایی فوق‌العاده است.

سرمربی پرتغالی چلسی در ادامه تصریح کرد: بعضی از ورزش های دیگر هستند که برخوردی در آنها وجود ندارد. ورزش های فوق العاده ای که از بازیکنان تلاش بسیاری می‌خواهد و من به همه این ورزش‌ها که پر از قهرمان هستند احترام می‌گذارم. اما برخورد در آنجا معنی ندارد. اما فوتبال بازی برخورد است. فوتبال انگلیسی، زمستان، آب در میدان، تکل‌های لیز به هنگام سرعت‌های فوق العاده. سربلند باش. با سربلندی بازی کن. اگر صدمه دیدی، اوکی، صدمه دیدی.


ویدیو مرتبط :
اتفاقات هفته 34 انگلیس / طعنه تلخ مورینیو به آرسنالی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چه چیز گریه مورینیو را در آورد ؟



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی چلسی

سرمربی چلسی اذعان کرده که در هنگام قهرمانی تنیسور اسکاتلندی در ویمبلدون اشک ریخته است .

اندی ماری در سال ۲۰۱۳ با قهرمانی در مسابقات ویمبلدون به ناکامی ۷۷ ساله بریتانیایی در کسب این تورنمنت پایان داد .

مورینیو به روزنامه تلگراف گفته است :" باید بگویم که وقتی اندی ماری قهرمان مسابقات ویمبلدون شد چند قطره اشک ریختم . این قهرمانی معنای دیگری برای وی داشت . فکر نمی کنم حاضر باشد قهرمانی در ویمبلدون را با ده قهرمانی در دیگر تورنمنت های گرند اسلم عوض کند .

او یک دیوار روانی که برای بریتانیایی هایی که عاشق تنیس هستند وجود داشت را خراب کرد . بیشتر از یک قهرمانی عادی بود . فکر می کنم آن روز بهترین روز کارنامه ورزشی وی بود . من در خوشحالیش با وی شریک شدم . "

 

اخبار ورزشی - وب سایت نود