اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

موجودات فضایی مانع بروز جنگ اتمی شدند!


فضانورد سابق آمریکایی و ششمین انسانی که قدم به سطح ماه گذاشت، مدعی شد که در دوران جنگ سرد میان اتحادجماهیر شوروی سوسیالیستی و آمریکا موجودات فضایی به قصد جلوگیری از بروز جنگ های هسته ای به زمین سفر کرده اند.

خبرگزاری ایرنا: فضانورد سابق آمریکایی و ششمین انسانی که قدم به سطح ماه گذاشت، مدعی شد که در دوران جنگ سرد میان اتحادجماهیر شوروی سوسیالیستی و آمریکا موجودات فضایی به قصد جلوگیری از بروز جنگ های هسته ای به زمین سفر کرده اند.

ادگار میچل فضانورد آمریکایی که ششمین فضانوردی بود که در سال 1971 قدم بر سطح ماه گذاشت، در گفت و گو با نشریه آمریکایی میرور مدعی شد که موجودات فضایی همزمان با انجام نخستین آزمایشات هسته ای آمریکا در سال 1945 به کره زمین سفر کرده اند.

به گفته وی، موجودات فضایی با اطلاع از انجام آزمایشات هسته ای و به منظور آگاهی پیدا کردن از توانمندی های نظامی ساکنان زمین وجلوگیری از بروز یک جنگ هسته ای به زمین سفر کرده بودند.
وی ادعا کرد که بسیاری از افسران نیروی هوایی آمریکا در دوران جنگ سرد میان شوری و آمریکا ، این حرف را تایید می کنند و در گفت و گوهایی با او گفته اند که در آن دوران بشقاب پرنده های زیادی را دیده اند که بر فراز منطقه پرواز می کرده اند و درموارد زیادی موشک های هسته ای مستقر در این منطقه را از کار انداخته ومانع پرواز های آزمایشی این موشک ها شده اند.

این فضا نورد 84 ساله آمریکای از نخستین روز فرود سفینه فضایی آپولو 14 بر سطح ماه که او یکی از سرنشینان آن بود ، تا کنون همواره از نظریه وجود موجودات فضایی حمایت کرده و مدعی شده است که این موجودات حدود 70 سال پیش یک بار در نزدیکی شهر رازول در ایالت نیومکزیکو آمریکا به اسارت نیرو های آمریکایی در آمده اند.

وی مدعی شده است که مقامات دولت آمریکا از ترس این که فن آوری های ارزشمندی که در تماس با این موجودات به دست آورده اند به دست دولت شوروی سوسیالیستی بیفتد همواره خبرمربوط به این واقعه را تحت عنوان اطلاعات مافوق محرمانه از مردم کشور مخفی نگه داشته اند.


ویدیو مرتبط :
جنگ با موجودات عجیب و غریب فضایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلاش اسراییل برای ربط دادن جنگ دو کره به برنامه اتمی ایران



 

 

تلاش اسراییل برای ربط دادن جنگ دو کره به برنامه اتمی ایران

 

رسانه ها و مقامات اسراییلی در هفته اخیر و همزمان با بالا گرفتن تنش در شبه جزیره کره تلاش کردند تا ارتباطی بین فعالیت های هسته ای ایران و بحران شبه جزیره کره ایجاد کرده و نگرانی خود از برنامه های هسته ای کشورمان را موجه جلوه دهند.

روزنامه های پرتیراژ اسراییلی همچون هاآرتص و جروزالم پست در چند نوبت طی روزهای گذشته با انتشار گزارش هایی با مقایسه آنچه که خطرات برنامه هسته ای ایران می خوانند با آنچه که در شبه جزیره کره می گذرد ، سعی دارند تا این مطلب را القا کنند که اگر ایران نیز همچون کره شمالی به سلاح هسته ای مجهز شود ، رفتاری خصمانه تر از پیونگ یانگ علیه همسایگانش از جمله اسراییل در پیش خواهد گرفت.

در این زمینه حتی آویگدور لیبرمن وزیر امور خارجه اسراییل در کنفرانس خبری با همتای ایتالیایی خود در قدس ، با صراحت گفت : " اگر جهان نتوانسته جاه طلبی های هسته ای کره شمالی را مهار کرده و این کشور یاغی را سر جای خود بنشاند ،چگونه خواهد توانست از پس ایران بر بیاید؟"

وی با مقایسه برنامه هسته ای و رفتار حکومت ایران با حکومت کره شمالی گفت : بحرانی که در شبه جزیره کره شاهد آن هستیم می تواند به شکلی خطرناک تر در منطقه خاورمیانه با تسلیح اتمی ایران روی دهد.

روزنامه جروزالم پست اسراییل نیز با انتشار مقاله ای با عنوان " چرا گستاخی کره شمالی مایه نگرانی اسراییل است ؟ " نوشت :  " رفتار تهاجمی کره شمالی در برابر همسایه جنوبی خود ثابت کرد که نگرانی های اسراییل از برنامه اتمی ایران بی جهت نیست ".

این روزنامه تصریحا با مقایسه رفتار حکومت ایران با کره شمالی دولت پیونگ یانگ را متهم به حمایت و کمک به برنامه های هسته ای ایران و سوریه کرد.

این روزنامه همچنین  با انتشار مقاله ای با عنوان " وقتی ایران به کره شمالی نگاه می کند " می نویسد که رفتار تهاجمی کره شمالی و عدم عکس العمل مناسب  جهان از ترس سلاح های هسته ای پیونگ یانگ ، حکومت ایران را در اهداف خود در ساخت سلاح های هسته ای مصمم تر می کند.

این روزنامه به هیچ وجه به این مساله اشاره نمی کند که رفتار تهاجمی و وحشیانه اسراییل در غزه و لبنان علیه غیر نظامیان لبنانی و فلسطینی ، آیا به پشت گرمی صدها کلاهک هسته ای این رژیم بوده است یا نه ؟...../تحلیل:عصرایران