اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

موتور Direct Drive لباسشویی های ال جی موفق به کسب گواهینامه VDE گردید



ال جی,محصولات ال جی,لباس شویی ال جی,موتور Direct Drive لباسشویی های ال جی

موتور Direct Drive لباسشویی های ال جی موفق به کسب گواهینامه VDE گردید

شرکت ال جی اعلام کرد که موتور Direct Drive ماشین لباسشویی جدید ال جی، توسط موسسه VDE به دلیل عمر مفید و پایداری آن انتخاب گردیده است.

شرکت ال جی اعلام کرد که موتور Direct Drive ماشین لباسشویی جدید ال جی، توسط موسسه VDE به دلیل عمر مفید و پایداری آن انتخاب گردیده است.

VDE که یکی از بزرگترین موسسات علمی و تحقیقاتی در اروپاست، گواهینامه بیست ساله طول عمر را به موتور Direct Drive ال جی به دلیل ماندگاری آن اهدا کرده است.

این موتور پیشرفته شما را از شستشویی عالی و در عین حال بی صدا، به همراه 10 سال گارانتی برخوردار می سازد.

با وجود دفعات شستشویی معادل 4.2 در هفته و 220 بار در سال، VDE تایید نموده که موتور Direct Drive ال جی حداقل به مدت 20 سال عمر کرده و می تواند 4400 بار چرخه شستشو داشته باشد.

به گفته مدیر ارشد ال جی در این بخش، این برتری نشان دهنده سابقه درخشان ال جی در تولید محصولاتی نه تنها با عملکرد قوی، بلکه بسیار مطمئن و ماندگار می باشد.

علاوه بر تعهدات ال جی در زمینه تولید محصولاتی با تکنولوژی های منحصر به فرد و خلاقانه، ال جی قصد دارد به هدف خود که کسب مقام اول دنیا در بخش ماشین های لباسشویی است، دست یابد.

با معرفی این تکنولوژی در سال 1998، موتور Direct Drive ال جی به عنوان اولین موتوری که مستقیما" به دیگ ماشین لباسشویی متصل بود، به طرز چشمگیری مصرف انرژی را کاهش داده و از صدا و حرکت آن می کاهد. تا امروز نیز این محصول موفق به دریافت جوایز و افتخارات بسیاری در سراسر جهان شده است. 

این محصول در سال 2009 وارد بازار ایران شد و تا به امروز پر فروش ترین ماشین لباسشویی در بازار ایران بوده است.


ویدیو مرتبط :
تکنولوژی ۶ حرکتی ماشین لباسشویی ال جی - دی جی بانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ال جی نکسوس 4 رسما معرفی گردید



معرفی ال جی نکسوس 4

شاید طوفان Sandy که اکنون امریکا را در می نوردد باعث شد که گوگل مراسم خود در نیویورک را کنسل نماید ولی نتوانست جلوی معرفی نکسوس ۴ را بگیرد. اطلاعاتی درباره آن قبلا به بیرون درز کرده بود ولی بگذارید برای آخرین بار مشخصات آن را بررسی کنیم. به هر حال قسمت هایی از آن ناشناخته مانده بود.

 

ال جی نکسوس ۴ دارای یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی از نوع True HD IPS Plus با رزولوشن WXGA 1280*768 می باشد که نسبت تصویر در آن ۱۵:۹ خواهد بود. قدرت آن توسط یک چیپ ست Snapdragon S4 Pro با ۴ هسته ۱.۵ گیگاهرتزی Krait ، دو گیگابایت رم و جی پی یو Adreno 320 تامین خواهد شد.

 

نسخه اندروید آن ۴.۲ جیلی بین می باشد، پس خبری از Lime Pie نیست. در هنگام انتخاب این اسمارتفون ۲ حافظه ۸ و ۱۶ گیگابایتی وجود خواهد داشت. دقت کنید که درگاه کارت حافظه microSD وجود ندارد پس متناسب با نیاز خود اقدام به خرید نمایید.

 

دوربین پشتی آن از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی می باشد و دارای یک امکان جذاب به نام Photo Sphere است که تقریبا شبیه به امکان عکسبرداری پانوراما می باشد با این تفاوت که این امکان در هر جهتی امکانپذیر خواهد بود. عکسبرداری در جهت راست و چپ، بالا به پایین و یا هر جهت دیگری.

 

اندازه این اسمارتفون به صورت ۱۳۳.۹ * ۶۸.۷ * ۹.۱ میلیمتر خواهد بود و ۱۳۹ گرم وزن خواهد داشت. باتری آن ۲۱۰۰ میلی آمپر می باشد که برای ۱۵،۳ ساعت مکالمه و ۳۹۰ ساعت آماده باش کافی است. امکان شارژ بیسیم نیز وجود دارد.

 

ال جی نکسوس ۴ از ارتباط LTE پشتیبانی نخواهد نمود و از ۱۳ نوامبر در US، UK، Canada، Germany، France، Spain و Australia برای فروش عرضه می گردد. اواخر نوامبر در مناطق بیشتری مانند خاورمیانه نیز برای فروش عرضه می گردد.

 

قیمت نسخه آنلاک با ۸ گیگابایت حافظه ۲۹۹ دلار و با ۱۶ گیگابایت حافظه ۳۴۹ دلار تعیین شده است./

 

منبع: pcwar.com