اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

موتورسوران نقاب دار عاملان قتل مرد 40 ساله


سرنشین یک خودرو پژوی سبز رنگ در حالی در جاده حصار شهرستان بوکان هدف گلوله قرار گرفت که ماموران پلیس برای کشف این پرونده در جست و جوی دو مرد موتور سوار هستند.

خبرآنلاین: سرنشین یک خودرو پژوی سبز رنگ در حالی در جاده حصار شهرستان بوکان هدف گلوله قرار گرفت که ماموران پلیس برای کشف این پرونده در جست و جوی دو مرد موتور سوار هستند.

کارآگاهان در حالی بررسی انگیزه های احتمالی از قتل این مرد 40 ساله را آغاز کرده اند که به گفته شاهدان عینی مردان موتور سوار برای اینکه شناسایی نشوند صورت های خود را پوشانده بودند.

حوالی ساعت 22 و سی دقیقه شامگاه چهارشنبه هفته گذشته چهارم شهریور ماه رهگذران خیابان صلاح الدین ایوبی در منططقه حصار شهرستان بوکان در استان اذربایجان غربی صدای تیراندازی های پیاپی را شنیدند که به نظر می رسید سرنشین یک خودرو را هدف گرفته باشد.این تیراندازی ها توسط سرنشینان موتوری صورت گرفت که پس از آن از محل متواری شدند.

پس از آنکه مردان موتور سوار فرار کردند مردم با تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 و هم چنین اورژانس این شهرستان ماجرا را گزارش دادند . پس از انتقال این مرد به بیمارستان شهید قلی پور این شهرستان وی جراحات ناشی از اصابت گلوله را تاب نیاورد و جان سپرد . در پی فوت این مردرسیدگی به این پرونده با عنوان قتل در دادسرای این شهرستان آغاز شد.

آذین پور معاون سیاسی فرماندار بوکان در این خصوص گفته که ضاربان دو نفر و سوار بر موتور بودند و از سلاح کمری استفاده کردند .

بنا به گفته آذین پور در محل حادثه ده عدد پوکه گلوله پیدا شده اما هنوز دقیق اعلام نشده چند تیر به مقتول اصابت کرده است.

تحقیقات در این خصوص چرایی این قتل در حالی ادامه دارد که جسد مقتول نیز برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی استان آذربایجان غربی منتقل شده است .


ویدیو مرتبط :
مرد نقاب دار به زودی باز خواهد گشت!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عاملان قتل كودك ۲.۵ ساله در یك قدمی محاكمه



 

 عاملان قتل كودك ۲.۵ ساله در یك قدمی محاكمه

 

در پی اظهارات مجتبی ـ عامل جنایت ـ مادر كودك نیز مورد تحقیق قرار گرفت و اعتراف كرد با متهم رابطه پنهانی داشته و با میل و رضایت خود به دامداری رفته بود و باورش نمی شده كه این مرد، جان كودكش را بگیرد.

مرد معتادی كه در پی رابطه پنهانی با یك زن متاهل، پسر ۲.۵ ساله او را كشته و در گورستان شهریار دفن كرده بود، بزودی به همراه زن خیانتكار در دادگاه كیفری استان تهران محاكمه می شود.

مهر سال گذشته جسد این پسر خردسال در گورستانی در شهریار كشف شد. بررسی های اولیه نشان می داد او پیش از مرگ مورد كودك آزاری قرار گرفته و آثار كبودی در بدنش مشهود است. با انتقال جسد به پزشكی قانونی، كارشناسان با گذشت ۱۰ ماه از مرگ كودك اعلام كردند، كودك خردسال بر اثر ضربه مغزی كشته شده و بعد از جنایت، جسدش دفن شده است.

با مشخص شدن علت اصلی مرگ این كودك، مادر او و مردی كه با وی ارتباط پنهانی داشت، هر دو به اتهام قتل بازداشت شدند. در ادامه تحقیقات كارآگاهان به محل جنایت كه یك دامداری در حومه شهریار بود، رفته و عاملان این جنایت دلخراش، صحنه قتل را بازسازی كردند.

چند روز پیش متهمان برای اخذ آخرین دفاعیات خود به شعبه اول بازپرسی دادسرای شهریار انتقال یافتند.

اعتراف به قتل كودك

ابتدا مرد معتاد كه عامل جنایت بود، با اعتراف به قتل پسر ۲.۵ ساله گفت: یك قاچاقچی سابقه دار هستم. سال گذشته پس از آزادی از زندان دوباره جرایم قبلی را آغاز كردم. در یكی از بوستان های شهر با شاكی آشنا شدم. او ادعا كرد از شوهرش جدا شده و با پسر خردسالش زندگی می كند. پس از آن با هم ارتباط داشتیم.

متهم به قتل اضافه كرد: شب حادثه زن جوان و فرزندش در دامداری مهمان من بودند؛ اما فرزندش بی قراری می كرد. او را كتك زده و سرش را به حوضچه كوچك دامداری كوبیدم كه بیهوش شد. من هم از ترس جسد را درون گورستان دفن كردم و مادرش را در جریان گذاشتم.

وی افزود: مادر كودك را كه در جریان حادثه بشدت شوكه شده بود تهدید به مرگ كردم.

در پی اظهارات مجتبی ـ عامل جنایت ـ مادر كودك نیز مورد تحقیق قرار گرفت و اعتراف كرد با متهم رابطه پنهانی داشته و با میل و رضایت خود به دامداری رفته بود و باورش نمی شده كه این مرد، جان كودكش را بگیرد.

بنابر این گزارش، متهمان با تجدید قرار قانونی روانه زندان شدند. برای پرونده قضایی در رابطه با مجتبی، متهم به قتل پسر ۲.۵ ساله و برای مادر كودك به اتهام ارتباط پنهانی با متهم ردیف اول و ارتكاب زنای محصنه كیفرخواست صادر و به دادگاه كیفری استان تهران ارسال شد. بزودی متهمان محاكمه و مجازات می شوند..../ جام جم آنلاین