اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

موافقت سازمان لیگ با درخواست پرسپولیس


رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با درخواست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای تغییر تاریخ دیدار تراکتورسازی - پرسپولیس در هفته شانزدهم موافقت کرد.

سایت سازمان لیگ: رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با درخواست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای تغییر تاریخ دیدار تراکتورسازی - پرسپولیس در هفته شانزدهم موافقت کرد.

 مهدی تاج اعلام کرد با توجه به درخواست مدیرعامل پرسپولیس و در راستای ارج نهادن به مقام پیشکسوتان فوتبال کشور، همچنین در جهت برگزاری مسابقه پیشکسوتان پرسپولیس با پیشکسوتان باشگاه میلان ایتالیا، طبق موافقت هیئت رئیسه سازمان لیگ و با توجه به بررسی‌ها و هماهنگی‌های به عمل آمده تغییراتی در هفته شانزدهم لیگ به عمل می آید.

تغییرات ایجاد شده در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه 7 آذر 92 ساعت 15 : پیشکسوتان پرسپولیس –پیشکسوتان میلان در ورزشگاه آزادی

جمعه 8 آذر 92 ساعت 15 : تراکتورسازی-پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز

همچنین ساعت دیدار استقلال تهران-گسترش فولاد تبریز نیز به شرح زیر تغییر یافت:

جمعه 8 آذر 92 ساعت 17:30: استقلال تهران-گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه آزادی


ویدیو مرتبط :
موافقت محمد دامادی (نماینده مجلس) با درخواست آقای لاهوتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست نقل و انتقالاتی سرمربی پرسپولیس از سازمان لیگ!



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - درخواست نقل و انتقالاتی سرمربی پرسپولیس از سازمان لیگ!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مورد بازی باید بگویم تیم حریف بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. فکر می‌کنم بازی خوبی از طرف هر دو تیم انجام می‌شود.

حمید درخشان درنشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن اظهار داشت: فرا رسیدن ماه محرم را به همه تسلیت می‌گویم. در مورد بازی باید بگویم که تیم حریف بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد فکر می‌کنم بازی خوبی از طرف هر دو تیم انجام می‌شود البته بلاتکلیف هستیم زیرا مشخص نیست بازی کجا برگزار می‌شود نمی‌دانیم بازی در تختی یا آزادی برگزار می‌شود تا جایی که یادم هست توافق کردیم که در آزادی بازی کنیم زیرا به نفع فوتبال و هر دو تیم است.

وی افزود: برخی بازیکنان ما رسیدند اما همه چیز 50 - 50 است و پزشکان باید نظر بدهند. محمد نوری و هادی نوروزی مشکل دارند اما دغاغله و رضا نوروزی به بازی ها نمی رسند اما دکتر در مورد هادی و نوری قول داده برسند.


درخشان افزود: ما بازیکن نداریم که از جوان‌تر ها استفاده می‌کنیم و می‌خواهیم ببینیم که می‌توانند به تیم کمک کنند یا خیر. باید جایی از آنها استفاده شود که ببینیم می‌توانند خود را نشان دهند یا خیر و می‌توانیم در آینده بیشتر در مورد آنها صحبت کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد نیمکت نشینی صادقیان تصریح کرد: بازیکن بزرگ باید همیشه آماده باشد که به تیم کمک کند فکر می‌کنم آمادگی او این قدر کامل نبوده که 90 دقیقه بازی کند. در هفته های گذشته خوب تمرین کرد و این جای خوشحالی است که پیام خود را بیشتر آماده می‌کند. امیدوارم او را بیشتر آماده کنیم. اگر بازیکنی از اول در ترکیب قرار نمی‌گیرد به خاطر دور بودن از شرایط آرمانی است و هیچ چیز دیگری نیست.


وی در مورد اینکه چقدر به قهرمانی در جام حذفی امیدوار است گفت: در لیگ هم فاصله آنچنانی نداریم که حریفان را بگیریم با تمام قوا سعی می کنیم در لیگ و جام حذفی شرکت کنیم. بازیکنان محروم و مصدوم ما را عذاب می دهد. اگر بازیکنان مصدومان برسند فکر می کنم می‌توانیم برای قهرمانی تلاش کنیم.

درخشان در خصوص حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: هم ما هماهنگ کردیم و هم خواسته ما از سازمان لیگ این است که به ما اجازه بدهند نیروهای بیشتری برای تیم خود جذب کنیم زیرا لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم. هر تیمی که در آسیا شرکت کند حکم تیم ملی را دارد. سعی می کنیم بازیکن بیشتر و حتی کمکی بگیریم. فکر می کنم سازمان لیگ هم موافقت کرده و با مطرح کردن این موضوع این شانس را بدهند که تیم‌ها با قدرت بیشتری در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.
اخبار ورزشی - فارس