اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

موافقت رهبری با عفو تعدادی از محکومان


در آستانه فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب، رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات یک هزار و بیست نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری: در آستانه فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب، رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات یک هزار و بیست نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.

آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طی نامه ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات 1020 نفر از محکومان را که در کمیسیون مربوط واجد شرایط لازم تشخیص داده شده اند ارائه کرده بود، که مورد موافقت مقام معظّم رهبری قرار گرفت.


ویدیو مرتبط :
شرایط عفو رهبری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موافقت رهبرانقلاب با عفو تعدادی از محکومان


رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه نیمه شعبان با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات تعدادی از محکومان موافقت کردند.

خبرگزاری مهر: رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه نیمه شعبان با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات تعدادی از محکومان موافقت کردند.

به مناسبت اعیاد فرخنده شعبانیه و در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت حجت ابن الحسن العسکری(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات یک هزار و 249 نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.

آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت اعیاد فرخنده شعبانیه، پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات یک هزار و 249 نفر از محکومانی را که در کمیسیون مرکزی عفو و بخشودگی قوه قضائیه واجد شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه کرد که این پیشنهاد مورد موافقت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.