اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

موافقت العین با درخواست تراکتورسازی


با درخواست باشگاه تراکتورسازی برای برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل العین امارات در روز 12 فروردین موافقت شد.

تسنیم: با موافقت کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، دیدار تراکتورسازی و العین به دلیل همزمانی با روز طبیعت به جای 13 فروردین 93 یک روز جلوتر و در روز 12 فروردین 93 برگزار خواهد شد.

شاهین رحمانی، عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره گفت: بعد از درخواست باشگاه تراکتورسازی و با هماهنگی پخش‌کننده تلویزیونی این مسابقه و موافقت باشگاه العین، دیدار تراکتورسازی - العین به روز 12 فروردین 93 منتقل شد.

وی افزود: بحث اصلی تقارن این روز با 13 فروردین و روز طبیعت بود که مردم به اطراف شهر می‌روند و ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز هم در مسیر این ترددها قرار دارد. با توضیحی که من در مورد مناسبت این روز دادم در نهایت با تغییر زمان بازی موافقت شد.

رحمانی تاکید کرد: البته AFC در مجموع از این تغییرات استقبال نمی‌کند، چراکه می‌تواند آسیب‌هایی را برای اسپانسرها و یا افراد دخیل در برگزاری مسابقه به همراه داشته باشد و هماهنگی مربوط به اخذ ویزا را بر هم بزند.

وی در مورد مخالفت AFC با تغییر زمان بازی استقلال و الجزیره از 27 به 28 اسفند 92 تصریح کرد: همانطور که گفتم برای تغییر زمان بازی باید تمامی طرف‌های دخیل در آن موافق باشند که در این مورد باشگاه الجزیره مخالف این تغییر زمان بود.


ویدیو مرتبط :
گل تراکتورسازی به العین امارات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موافقت جاسبی با درخواست های زهرا، سمانه و رضا + سند/استفاده نزدیکان جاسبی از تسهیلات خاص برای تخفیف شهریه یا مهمان شدن در تهران



موافقت جاسبی با درخواست های زهرا، سمانه و رضا + سند

بررسی برخی اقدامات رییس سابق دانشگاه آزاد حکایت از استفاده نزدیکان وی از تسهیلات خاص برای تخفیف شهریه یا مهمان شدن در تهران را دارد؛ تسهیلاتی که کمتر کسی امکان استفاده از آن را داشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی مشرق، شیوه مدیریتی جاسبی در دوران ریاست دانشگاه آزاد، شیوه ای منحصر بفرد و البته قائم به فرد بود و تمام دستورات در مواردی چون نقل و انتقال دانشجویان باید به او ختم می شد.

اگرچه نزدیکان جاسبی می توانستند با نامه هایی از قبیل موارد زیر، از تخفیف شهریه تابستانی (!) مهمان شدن در تهران و ... بهره مند شوند اما چه بسیار خانواده هایی که به علت مخالفت با تحصیل فرزندشان در شهری دیگر یا پرداخت هزینه های گزاف تحصیل، با مشکلات مختلف مواجه شدند و هیچ مسئولی نبود تا به درخواست آنها رسیدگی کند.

اسناد زیر نحوه استفاده رضا، سمانه و زهرا جعفرعلی جاسبی از رانت های خاص موجود در این دانشگاه را نشان می تدهد که دیگران را مجال بهره بردن از آن نبود./مشرق نیوز



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب