اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مواد شیمیایی مدارس زاهدان را تعطیل کرد


مدارس شمال شهر زاهدان امروز به دلیل آلودگی هوای منطقه با مواد شیمیایی تعطیل است.

نسیم آنلاین: مدارس شمال شهر زاهدان امروز به دلیل آلودگی هوای منطقه با مواد شیمیایی تعطیل است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: امروز همه مدارس منطقه شمال شهر زاهدان در شیفت صبح و عصر تعطیل هستند. آلودگی هوای منطقه هنوز به طور کلی برطرف نشده است.

علی مرادی این خبر را اعلام کرد.


ویدیو مرتبط :
بررسی مواد شیمیایی و آسیب دیدگان در حمله شیمیایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

‌مدارس مناطق آلوده در زاهدان تعطیل شد


‌مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مدارس شمال شهر زاهدان امروز به دلیل آلودگی هوای منطقه با مواد شیمیایی تعطیل شد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مدارس شمال شهر زاهدان امروز به دلیل آلودگی هوای منطقه با مواد شیمیایی تعطیل شد.

مرادی افزود: این مدارس برای دومین روز متوالی در شیفت صبح و عصر تعطیل هستند.

وی بیان کرد: آلودگی هوای منطقه هنوز به طور کلی برطرف نشده است.

به گزارش ایسنا، در پی انتشار گاز شیمیایی در یکی از محلات زاهدان‌(جاده قدیم و بلوار رسالت) تعدادی از شهروندان زاهدانی با استشمام این گاز مسموم و راهی بیمارستان شدند.

این مسمومیت روز گذشته به دلیل انتشار نوعی گاز حاصل از مواد شیمیایی رخ داده و منجر به ایجاد مشکلات تنفسی و گوارشی در تعدادی از مردم شد.