اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مواجهه‌ جالب پوتین و اوباما +عکس


پس از آنکه اختلافات امریکا و روسیه بر سر حمله به سوریه در روزهای اخیر اوج گرفت، مواجهه اوباما و پوتین از سوژه های اصلی خبرنگاران و عکاسان در نشست اخیر گروه 20 بود.

فرارو: پس از آنکه اختلافات امریکا و روسیه بر سر حمله به سوریه در روزهای اخیر اوج گرفت، مواجهه اوباما و پوتین از سوژه های اصلی خبرنگاران و عکاسان در نشست اخیر گروه 20 بود.

اختلافات روسای جمهوری روسیه و امریکا پس از آن تشدید شد که حمله شیمیایی به مردم سوریه به بهانه امریکا برای مداخله نظامی در این کشور تبدیل شد. پوتین از همپیمانان بشار اسد و از مخالفان جدی مداخله نظامی است. در همین حال چند روز پیش از شروع نشست گروه 20 ولادیمیر پوتین، اوباما را از فهرست دوستان خود در فیسبوک حذف کرد  که به شدت رئیس جمهور امریکا را ناراحت کرد.

رسانه های خارجی نوشتند وقتی اوباما متوجه اقدام وی می شود از این موضوع بسیار ناراحت شده و تمام حاضران در دفتر را از اتاق بیرون می کند و برای انتقام گرفتن از اقدام پوتین، نام وی را از صفحه دوستانش در فیسبوک در اقدامی متقابل حذف می کند.

در جریان این نشست نیز ابتدا دیدار دو جانبه پوتین و اوباما لغو شد اما روز گذشته معاون رئیس جمهور روسیه اعلام کرد کهاین دو در حاشیه نشست بایکدیگر دیدار دوجانبه ای داشته و در خصوص سوریه با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند. دیداری که به گفته پوتین طی آن نتیجه واحدی درباره اقدام نظامی در سوریه حاصل نشد و طرفین مواضع پیشین خود را تکرار کردند.

در همین حال مواجهه دو رئیس جمهور در این نشست به گفته ناظران سرد توصیف شد و لبخندهایشان در مراسم استقبال رسمی و هنگام گرفتن عکس یادگاری "تصنعی" خوانده شد. عکس های زیر از خبرگزاری رویترز، اسوشیتدپرس و فرانسه همه مواجهه های پوتین در اوباما در نشست سران گروه 20 را نشان می دهد.

























ویدیو مرتبط :
بدنسازی جالب اوباما و پوتین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام جالب پوتین برای ترساندن مرکل(+عکس)



اخبار بین الملل -  اقدام جالب پوتین برای ترساندن مرکل(+عکس)

در میان سران و مقامات اروپایی معروف است که "آنگلا مرکل" صدر اعظم آلمان از سگ می ترسد.گفته می شود ترس او به زمان کودکی اش باز می گردد زیرا از طرف یک سگ مورد حمله قرار گرفته بود.

به نظر نمی رسد آقای "پوتین" رئیس جمهور روسیه و مشاوران او در حوزه کشور آلمان، از این ترس خانم مرکل بی اطلاع بوده اند از همین رو در دیدار اخیری که صدر اعظم آلمان با هدف مذاکره درباره حمله روسیه به اوکراین برای تهدید روسیه، به دیدار پوتین رفته بود، یک سگ غول پیکر سیاه رنگی را در محل این دیدار آورده و او را رها کرده بودند.

تصاویر منتشر شده در مورد دیدار اخیر پوتین و مرکل نیز به وضوح این مسأله را نشان می دهد. مرکل در این تصاویر بسیار نگران و مضطرب به نظر می رسد. او با حالتی ترسیده به سگ نگاه می کند و سعی دارد که آرامش خودش را حفظ کند.

 

اخبار,اخبار بین الملل,دیدارمرکل با پوتین

 

اخبار,اخبار بین الملل,دیدارمرکل با پوتین

 

اخبار,اخبار بین الملل,دیدارمرکل با پوتین

اخبار بین الملل - تابناک