اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهناز افشار و 14 بازیگر در «مرگِ ماهی»


«مرگِ ماهی» چهارمین اثر سینمایی روح‌الله حجازی در مقام کارگردان است که آن را با فیلمنامه‌ای از خودش جلوی دوربین می‌برد.

خبرگزاری ایسنا: «مرگِ ماهی» چهارمین اثر سینمایی روح‌الله حجازی در مقام کارگردان است که آن را با فیلمنامه‌ای از خودش جلوی دوربین می‌برد.

این فیلم اکنون در مرحله انتخاب بازیگر و لوکیشن است و تاکنون از میان 15 بازیگری که قرار است در آن ایفای نقش کنند،

حضور مهناز افشار قطعی شده است.

مهناز افشار پیش از پروژه «نهنگ عنبر» (سامان مقدم) قراردادش را با «مرگ ماهی» قطعی کرده بود اما از آنجا که فیلم جدید حجازی نیاز به ساخت و ساز لوکیشن در اطراف تهران دارد، بازی او در این فیلم بعد از پروژه سامان مقدم خواهد بود.

در حال حاضر مذاکرات برای انعقاد قرارداد با سایر بازیگران پروژه در حال انجام است. در این فاصله، محمدرضا گوهری نیز به بخش نویسندگی فیلم اضافه شده و در حال بازخوانی متن برای انجام تغییرات احتمالی است.

نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی «مرگِ ماهی» به صورت توأمان برعهده روح‌الله حجازی است که می‌گوید اگرچه سه فیلم قبلی‌اش را دوست دارد اما «مرگ ماهی» تنها فیلمی است که آرزوی ساختنش را دارد.

تاکنون حضور هومن بهمنش (مدیر فیلمبرداری)، سعید ملکان (طراح چهره‌پردازی)، کیوان مقدم (طراح صحنه و لباس)، وحید مقدسی (صدابردار) و امیرحسین قاسمی (طراحی و ترکیب صدا) در پشت صحنه «مرگِ ماهی» قطعی شده است.


ویدیو مرتبط :
حامد كمیلی وتیكه به مهناز افشار(حامد كمیلی:نماینده آقایان مهناز افشار:نماینده خانمها)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهناز افشار در «مرگِ ماهی» + عکس‌


با پیوستن بابک حمیدیان و ریما رامین‌فر به پروژه سینمایی «مرگِ ماهی» به کارگردانی روح‌الله حجازی، تاکنون سه کاراکتر فیلم قطعی شده‌اند و گروه در حال مذاکره با هفت بازیگر شاخص دیگر برای بازی در این فیلم است.

خبرگزاری ایسنا: با پیوستن بابک حمیدیان و ریما رامین‌فر به پروژه سینمایی «مرگِ ماهی» به کارگردانی روح‌الله حجازی، تاکنون سه کاراکتر فیلم قطعی شده‌اند و گروه در حال مذاکره با هفت بازیگر شاخص دیگر برای بازی در این فیلم است.

مهناز افشار نخستین بازیگری بود که با «مرگِ ماهی» قرارداد بست و در روز اول مهرماه، بابک حمیدیان و ریما رامین‌فر هم به تیم بازیگران پیوستند و قرارداد خود را امضا کردند.

بابک حمیدیان که بازیگر مرد سال ۹۱ تئاتر ایران است، سال گذشته با بازی درخشان در «چ» ابراهیم حاتمی‌کیا و «رستاخیز» احمدرضا درویش، سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از جشنواره فجر دریافت کرد.

مهناز افشار در «مرگِ ماهی» + عکس‌

ریما رامین‌فر هم چندی قبل در سریال «پایتخت» خوش درخشید و محبوبیت برای مخاطب عام را به تبحر خود در بازیگری که در تئاتر به دست آورده بود، افزود.

سیدروح‌الله حجازی اکنون در حال انجام مذاکرات فشرده با چندین بازیگر شاخص دیگر است تا در روزهای آینده برای هفت نقش دیگر این فیلم با آن‌ها قرارداد امضا کند. ایفای هرکدام از این هفت نقش قرار است به یکی از بازیگران چهره‌ی سینمای ایران سپرده شود.

در پشت دوربین هم، گروه در حال توافق با بهترین عوامل فنی سینمای ایران است و در یکی دو روز گذشته، تدوین این فیلم توسط هایده صفی‌یاری و سپیده عبدالوهاب که مادر و دختر هستند، قطعی شده است.

هایده صفی‌یاری از شاخص‌ترین تدوین‌گران سینمای ایران است که برای تدوین «آژانس شیشه‌ای»، «روبان قرمز»، «چهارشنبه سوری» و «نارنجی‌پوش» سیمرغ جشنواره فجر گرفت و برای «جدایی نادر از سیمین» هم جایزه انجمن منتقدان را به خود اختصاص داد. سپیده عبدالوهاب نیز برای «وقتی همه خوابیم» و «خون بازی» سیمرغ بهترین تدوین را از جشنواره فجر گرفته است.

نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی «مرگِ ماهی» به صورت توأمان برعهده سیدروح‌الله حجازی است که می‌گوید اگرچه سه فیلم قبلی‌اش را دوست دارد اما «مرگ ماهی» تنها فیلمی است که آرزوی ساختنش را دارد. اکنون محمدرضا گوهری در حال بازخوانی متن حجازی برای انجام تغییرات احتمالی است تا این فیلم در ماه آینده جلوی دوربین برود و برای حضور در جشنواره فجر آماده شود.