اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهناز افشار و محمدرضا گلزار همبازی شدند


بیژن بیرنگ درباره آخرین وضعیت تولید مجموعه کمدی «عشق تعطیل نیست» که قرار است از شبکه نمایش خانگی پخش شود گفت: از اول مهرماه این پروژه وارد مرحله تصویربرداری می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: بیژن بیرنگ درباره آخرین وضعیت تولید مجموعه کمدی «عشق تعطیل نیست» که قرار است از شبکه نمایش خانگی پخش شود گفت: از اول مهرماه این پروژه وارد مرحله تصویربرداری می‌شود.

این تهیه‌کننده و کارگردان در گفت‌و‌گویی، اعلام کرد: سریال «عشق تعطیل نیست» اکنون در مرحله آماده‌سازی دکور در شهرک سینمایی غزالی است و اوایل مهرماه وارد مرحله تصویربرداری می‌شود که فکر می‌کنم حدود هفت ماه تولید این مجموعه زمان ببرد.

وی درخصوص انتخاب بازیگران «عشق تعطیل نیست» گفت: محمدرضا گلزار، مهناز افشار، افسانه بایگان، مهرانه مهین‌ترابی، دانیال حکیمی، زامیاد خسروی و بهنوش بختیاری از بازیگرانی هستند که حضورشان در این پروژه قطعی شده است؛ ضمن اینکه سه بازیگر اصلی دیگر هم تا پایان هفته جاری به «عشق تعطیل نیست» اضافه می‌شوند.

سریال «عشق تعطیل نیست» پس از آماده شدن در 13 دی‌وی‌دی برای پخش از شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود. کارگردان و تهیه‌کننده «عشق تعطیل نیست» پیش از این اعلام کرده بود که سبک کمدی این سریال تاکنون در ایران اتفاق نیفتاده است و به‌دلیل اینکه مضمون داستان عشق است، قطعا برای مردم جذابیت دارد.


ویدیو مرتبط :
محمدرضا گلزار و مهناز افشار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمدرضا گلزار و مهناز افشار در سریالی جدید



اخبار فرهنگی و هنری - محمدرضا گلزار و مهناز افشار در سریالی جدید

تصویربرداری سریال «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ روز گذشته آغاز شد.

با تکمیل فهرست بازیگران و پایان ساخت و ساز دکورها، اولین پلان‌های «عشق تعطیل نیست» یکشنبه چهارم آبان ماه در شهرک سینمایی جلوی دوربین رفت. بهرام شاه محمدلو جدیدترین بازیگری است که به جمع عوامل سریال بیرنگ اضافه شده است. او به همراه مائده طهماسبی و زانیار خسروی در روز اول تصویربرداری جلوی دوربین رفتند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,محمدرضا گلزار


از دوشنبه پنجم آبان ماه با اضافه شدن محمدرضا گلزار و مهناز افشار به جمع بازیگران، تصویربرداری «عشق تعطیل نیست» ادامه خواهد یافت. مهرانه مهین‌ترابی، شهرام حقیقت‌دوست، علیرضا خمسه، حدیث میرامینی، رضا ناجی و بهنوش بختیاری دیگر بازیگران این سریال هستند که به مرور جلوی دوربین خواهند رفت.
تمام صحنه‌های سریال جدید بیرنگ در دکورهایی به وسعت 2800 متر در شهرک سینمایی تصویر برداری می شود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,محمدرضا گلزار


این مجموعه که برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود داستان رها (محمدرضا گلزار) و نفس (مهناز افشار) زوجی جوان است که در آستانه هفتمین سالگرد ازدواجشان با اتفاقاتی روبرو می‌شوند که زندگی خود و اطرافیان‌شان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
تهیه‌کنندگی «عشق تعطیل نیست» را محمدرضا شهبازی و بیژن بیرنگ برعهده دارند. در کارنامه بیژن بیرنگ ساخت سریال‌های خاطره‌انگیزی چون «خانه سبز» و «همسران» به چشم می‌خورد. «عشق تعطیل نیست» نیز در حال و هوای کارهای قبلی همین فیلمساز قرار می‌گیرد. این سریال در 26 قسمت برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود.

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین