اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهناز افشار هلال احمری شد


مهناز افشار بازیگر مطرح سینمای ایران، ضمن عضویت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر، گفت: کارهایی که تا کنون در سازمان داوطلبان هلال احمر برای کمک رسانی به نیازمندان انجام گرفته قابل تقدیر است.

خبرگزاری مهر: مهناز افشار بازیگر مطرح سینمای ایران، ضمن عضویت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر، گفت: کارهایی که تا کنون در سازمان داوطلبان هلال احمر برای کمک رسانی به نیازمندان انجام گرفته قابل تقدیر است.

مهناز افشار با بیان اینکه دیدن محرومیت ها و کاستی های کودکان در برخی از نقاط دورافتاده کشور، بسیار رنج آور است، خدمات سازمان داوطلبان هلال احمر را در کمک به نیازمندان قابل تقدیر دانست.

وی بر لزوم فرهنگ سازی و تداوم انجام چنین کارهایی از سوی هنرمندان و سایر چهره های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و... تاکید کرد و ادامه داد: کمک های مقطعی چنان که باید و شاید موثر نیست و باید کاری کرد که منتج به حل مشکلات و هر آنچه که جامعه به آن نیاز دارد، شود اگر چه که این اتفاق شاید در آینده ای دور بیفتد.

افشار با ابراز خرسندی از عضویت داوطلبانه در هلال احمر، افزود: به رغم وجود شایعات و انتقادهای موجود در جامعه که انجام کارهای خیر از سوی هنرمندان را شعارزده و تبلیغاتی می پندارند، من اعتقاد دارم باید از همه توان خود و کمک گرفتن از توانمندان، در قدم اول کاری برای میهن و در قدم بعدی اقدامی برای مردم کشور به ویژه کودکان و دانش آموزان مستعد کرد چرا که کودکان و مسائل آنان که در واقع آینده سازان کشور محسوب می شوند، برای من از اهمیت خاصی برخورداراست.

بنابر این گزارش، مهناز افشار با تکمیل فرم عضویت، آمادگی خود را برای ارائه کمک در زمان حادثه و شرایط عادی با اهدای خون، کمکهای نقدی و غیرنقدی، خدمات فرهنگی، اجتماعی و فعالیت در گروه های هدایت و مشارکت در جمعیت هلال احمر اعلام کرد.


ویدیو مرتبط :
فیلم اردوی جهادی دانشجویان هلال احمری دانشگاه نیشابور5

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: گلزار و مهناز افشار در گلریزان «دهلیز»


گلریزان فیلم دهلیز شامگاه دوشنبه با حضور جمعی از هنرمندان در سینمای آزادی برگزارشد.

خبرگزاری مهر: گلریزان فیلم دهلیز شامگاه دوشنبه با حضور جمعی از هنرمندان در سینمای آزادی برگزارشد.