اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهناز افشار میان شجریان و سپانلو +عکس


مهناز افشار بازیگری که اخیر کار در «متروپل» کیمیایی را به انتها رساند تصویری از خود و دو غول صدا و شعر ایران یعنی محمدرضا شجریان و محمدعلی سپانلو را در صفحه اجتماعی اش منتشر کرده است.

روزنامه هفت صبح: سایت شبکه ایران عکس جالبی از مهناز افشار منتشر نموده است. مهناز افشار بازیگری که اخیر کار در «متروپل» کیمیایی را به انتها رساند تصویری از خود و دو غول صدا و شعر ایران یعنی محمدرضا شجریان و محمدعلی سپانلو را در صفحه اجتماعی اش منتشر کرده است و زیر آن نوشته:«هُمایِ اوجِ سعادت به دام ما افتد/ اگر تو را گذری بر مقام ما افتد/ حباب‌وار براندازم از نشاط کلاه/اگر ز روی تو عکسی به جام ما افتد»

این بخشی از یکی از غزلیان حافظ است که شجریان هم آن را اجرا کرده!


ویدیو مرتبط :
عکس مهناز افشار در استخر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: مهناز افشار در کنار سپانلو و شجریان


مهناز افشار در صفحه اینستاگرامش، عکسی از خود به همراه زنده‌یاد محمدعلی سپانلو و محمدرضا شجریان منتشر کرده است.

خبرآنلاین: مهناز افشار در صفحه اینستاگرامش، عکسی از خود به همراه زنده‌یاد محمدعلی سپانلو و محمدرضا شجریان منتشر کرده است.

این بازیگر درباره این عکس نوشته است:‌ «آقای سپانلو شاعر و مترجم بسیار خوبمان فوت شدن که خالق آثاری چون: رگبارها، سندباد غایب، هجوم، نبض، تبعید در وطن، كاشف از یاد رفته ها بودند.

در كنار استاد عزیز آقای شجریان، سلامت باشید شماها كه هستین و آنان كه رفتند نامشان و آثارشان ماندگار است.»

عکس: مهناز افشار در کنار سپانلو و شجریان