اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهناز افشار در جشنواره‌ روتردام هلند +عکس


«تهران تا بهشت» ابوالفضل صفاری با حضور مهناز افشار در جشنواره فیلم روتردام هلند به نمایش درآمد.

خبرگزاری ایسنا: «تهران تا بهشت» ابوالفضل صفاری با حضور مهناز افشار در جشنواره فیلم روتردام هلند به نمایش درآمد.

طبق اعلام روابط عمومی فیلم، این فیلم شنبه شب (پنجم بهمن‌ماه) در جشنواره روتردام روی پرده رفت و با استقبال تماشاگران، سالن نمایش آن کاملا پر شده بود.



چهل و سومین جشنواره فیلم روتردام از 2 تا 12 بهمن‌ماه در هلند برگزار می‌شود و «از تهران تا بهشت» در روزهای پنجم، هفتم و یازدهم بهمن برای علاقه‌مندان در سالن اصلی جشنواره اکران می‌شود.

بازیگران فیلم «از تهران تا بهشت» عبارتند از: مهناز افشار، جعفر والی، علیرضا خمسه، مهران احمدی، سیدصدرا یوسفی، فرزین صابونی، اشکان صفاری، شبنم فرشادجو، مسعود مهرگان، مهدی عباسی، سروش طاهری، علی باقری و نازنین پورحدادی.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «زندگی غزال، زن جوانی که با همسرش دچار چالش شده است رو به فروپاشی است. مرد زن را ترک می‌کند و زن در جستجویی به دنبال شوهر، مسیری نمادگون را طی می‌کند و در این سیر و سلوک به حقیقت ماجرا پی می‌برد.


ویدیو مرتبط :
گفتگوی اختصاصی با مهناز افشار در جشنواره فیلم فجر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: گلزار و مهناز افشار در گلریزان «دهلیز»


گلریزان فیلم دهلیز شامگاه دوشنبه با حضور جمعی از هنرمندان در سینمای آزادی برگزارشد.

خبرگزاری مهر: گلریزان فیلم دهلیز شامگاه دوشنبه با حضور جمعی از هنرمندان در سینمای آزادی برگزارشد.