اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهمان ویژه در تولد 2 سالگی «خندوانه»


ویژه برنامه دوسالگی «خندوانه» امشب با حضور رضا کیانیان از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: ویژه برنامه دوسالگی «خندوانه» امشب با حضور رضا کیانیان از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

در ویژه برنامه «خندوانه» که با روز محیط زیست نیز همزمان شده است، محیطبانان به عنوان تماشاچی حضور دارند و رضا کیانیان نیز برای دومین بار به عنوان مهمان و البته فعال محیط زیست در این برنامه حضور خواهد داشت.

در بخش دیگری از این برنامه جناب خان، مراسم تولد دو سالگی خندوانه را اجرا خواهد کرد.

«خندوانه» دو سال پیش در چنین روزی روی آنتن شبکه نسیم رفت و تا کنون با بیش از 300 برنامه و دعوت از مهمانان مختلف اعم از افراد سیاسی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، توانسته مخاطبان را با خود همراه کند و در نظرسنجی‌ها به عنوان برترین برنامه سال گذشته انتخاب شود. این برنامه قرار است تا پایان سال 95 نیز ادامه داشته باشد.

برنامه«خندوانه» پس از سپری کردن دو فصل و ورود به سومین دوره پخش، حالا به عنوان یکی از مهمانان ثابت شب های تلویزیونی خانواده های ایرانی معرفی می شود.

خندوانه در مجموع دو فصل اول و دوم و سپری شدن حدود دو ماه از فصل سوم، مجموعا حدود 300 حدود برنامه را روی آنتن شبکه نسیم برده است. با این حال آمار جمع‌آوری شده از مهمانان دعوت شده به این برنامه نشان می‌دهد که بیش از 90 مهمان در فصل اول و بیشتر از 120 مهمان در دومین فصل از این برنامه، پاسخگوی سوالات طراح و مجری این برنامه یعنی «رامبد جوان» بوده‌اند.


ویدیو مرتبط :
جناب خان و مهمان ویژه اش مهدی رحمتی در خندوانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: کامیابی نیا، مهمان ویژه برنامه 90


طرفداری: