اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهمانی شوم با قتل یک مادر و دختر پایان یافت+تصاویر



دو نوجوان که برای صرف غذا به خانه دوستشان رفته بودند یک مادر و دختر را به قتل رساندند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک دختر و پسر 14 ساله، به جرم قتل الیزابت ادوارد 49 ساله و دخترش کیتی 13 ساله دستگیر شدند.

به گزارش دیلی‌میل، آن‌ها این مادر و دختر را با ضربات چاقو به قتل رساندند. همسایگان با شنیدن صدای دعوا و شنیدن صدای شکستن شیشه با پلیس تماس گرفتند.


پلیس انگلیس پس از رساندن مجروجین به بیمارستان اعلام کرد که آن‌ها جان خود را از دست داد‌ند و جای آثار شدید چاقو بر روی بدنشان مشاهده می‌شود ولی دلیل اصلی مرگ پس از کالبدشکافی مشخص می‌شود.

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز

درحال حاضر این دو نوجوان در حال بازجویی هستند و پلیس در مورد انگیزه قتل تا روشن شدن پرونده به رسانه‌ها اطلاعی نداده است.
 

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز

 اخبار حوادث -  باشگاه خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
مهمانی شوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعوای مرگبار 3 دختر در مدرسه با قتل پایان یافت+تصاویر



در دعوایی که در مدرسه‌ای صورت گرفت یکی از دختران به قتل رسید در حالی که دیگری درحال فیلم‌ گرفتن صحنه دعوا بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،«ایمی آنیتا جوینر فرانسیس» 16 ساله پس از مورد حمله قرار گرفتن توسط گروهی از دختران به قتل رسید. طبق اظهارات شاهدان عینی این دختران بر سر یکی از دوستانشان دعوا را شروع کردند.

به گزارش دیلی‌میل، هنگامی که این دعوا در مدرسه  "Howard High School of Technology"آغاز شد یکی از دختران «ایمی» را به داخل دستشویی پرت کرد و بعد از درگیری یکی از دختران او را پرت کرد و سرش را به سینک کوباند.

 اخبارحوادث,خبرهای حوادث,حوادث روز

 

 اخبارحوادث,خبرهای حوادث,حوادث روز

 

پس از اطلاع نیروهای امداد، «ایمی» با هلیکوپتر به بیمارستان انتقال یافت ولی شرایط او بسیار وخیم بود که در نهایت جانش را از دست داد.

در حال حاضر از 3 دختر بازجویی شده و آن‌ها فعلا از مدرسه اخراج شده‌اند و مدرسه برای مدتی تعطیل شده‌است. پلیس سعی دارد قاتل اصلی را پیدا کند اما ممکن است هر 3 دختر به چند سال زندان محکوم شوند.

 

 اخبارحوادث,خبرهای حوادث,حوادث روز

 
اولین جلسه دادگاه پس از بررسی بیشتر و مشخص شدن علت اصلی مرگ توسط مسئولان کالبدشکافی تشکیل خواهد شد.