اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهمانی تماما ایرانی دو خواننده مشهور


رضا صادقی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هرگاه برنامه‌ریزی خوبی برای انجام کنسرت‌هایش در بندرعباس صورت بگیرد، بسیار از این امر استقبال می‌کند، اظهار داشت: بار اول و دوم که در بندرعباس کنسرت برگزار کردم در شرایط خاصی بود.

خبرگزاری فارس: رضا صادقی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هرگاه برنامه‌ریزی خوبی برای انجام کنسرت‌هایش در بندرعباس صورت بگیرد، بسیار از این امر استقبال می‌کند، اظهار داشت: بار اول و دوم که در بندرعباس کنسرت برگزار کردم در شرایط خاصی بود.

وی با بیان اینکه بندرعباس پایتخت تمام تفکراتش است، افزود: در دو مرحله گذشته حضورم در بندرعباس پردغدغه و پرسوال بود که تاکنون جواب سوالاتم را نگرفته‌ام.

این خواننده پاپ اضافه کرد: بندرعباس در بعد برگزاری کنسرت‌ها از بسیاری از شهرها و حتی کیش نیز پیشی گرفته است.

وی در مورد حضورش در بندرعباس اضافه کرد: شرایط را خوب ارزیابی کردم و به همین دلیل خواستم یک بار دیگر در بندرعباس خودم را امتحان کنم.

صادقی پیرامون کنسرت مشترکش با سالار عقیلی نیز گفت: همواره در پی تغییر هستم و  آن کنسرت با نگاهی کاملا حرفه‌ای و با دو سبک متفاوت موسیقی برگزار شد.

وی با بیان اینکه کنسرتش با سالار عقیلی یک میهمانی تماما ایرانی بود، اضافه کرد: جدیدا دوستان صحبت این را دارند که این نوع کنسرت‌ها را ادامه دهیم.

صادقی در ادامه با بیان اینکه در بندرعباس به دنبال جذب تماشاچی نیست، گفت: با کنسرت‌هایم در بندرعباس به دنبال خرید آبروی مضاعف برای خود هستم و احساس می‌کنم در جایگاه کسی که شهرش بر گردنش حق دارد کارهایی را برای موسیقی این شهر در دست انجام دارم.

این خواننده مطرح کشور از راه‌اندازی یک آکادمی موسیقی در این شهر خبر داد و افزود: موسیقی پاپ در یک پروسه زمانی دچار اتفاقاتی درهم و برهم شد و هر خاک صحنه نخورده‌ای میکروفن به دست گرفت و به روی صحنه رفت.

به گفته وی به مرور زمان آگاهی مردم نسبت به موسیقی پاپ بالا رفت و در حال حاضر ایرانی‌ها این موسیقی را خوب می‌شناسند.

وی یادآور شد: احساس خوبی نسب به آینده موسیقی پاپ در سال‌های آینده دارم.

صادقی در ادامه افزود: در بندرعباس و خطه هرمزگان تنظیم‌کنندگان خوبی متولد شده‌اند که من در مواجهه با آنها شوکه شده‌ام.

وی در این راستا به خوانندگان و نوازندگانی همانند عمران طاهری، هادی آرمین، معین راهبر و شجاعت شفاهی اشاره و گفت: تنها چیزی که فعالان موسیقی در شهرهایی همانند بندرعباس کم دارند آن دکمه آخر و پرتاب است که نیاز دارد آنها را حرکت دهد و آن چیزی نیست جز خودباوری.

صادقی با اشاره به تجربه خود افزود: مدت‌ها قبل از آنکه تصویر من به پایتخت و سایر نقاط کشور برود صدایم را ارسال کرده بودم.

وی ادامه داد: ظرفیت عملکردی بندرعباسی‌ها در زمینه موسیقی بسیار بالاست و فعالان این حوزه باید در این خطه بدانند که تنها با همت خودشان است که پله‌های ترقی را می‌توانند طی کنند.

صادقی افزود: کنسرت‌های بومی نیز با قدرت خوبی در هرمزگان در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: همانطور که اطلاع‌رسانی شده است تفاوت کنسرت پیش روی من در بندرعباس نسبت به سایر کنسرت‌هایم این است که در قسمتی مجزا و در کنار مجموعه‌ای از بهترین نوازندگان ایران، موسیقی فولکلور نیز با سازهای بومی اجرا می‌شود.

صادقی با بیان اینکه این قسمت با گویش خاص بندرعباسی اجرا می‌شود، اظهار امیدواری کرد که مورد پسند علاقه‌مندان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یک سری مشکلات در حوزه موسیقی قرار داد با شرکت‌ها و امتیازهایی که باید داده شود، بعضا پیش می‌آید، گفت: طی سانس‌های کنسرتم در بندرعباس آلبوم جدید حمید را به طور کامل اجرا می‌کنم و امید زیادی به شیرین بودن این کنسرت دارم.

این خواننده پاپ در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: با رئیس ارکسترم صحبت‌هایی شده است که از گروه «زهی» در اجرا به طور مشترک کارهایی انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: می‌خواهم در آینده ثابت کنم که ریتم بندری آن ریتمی تندی نیست که برخی از مواقع غیرمجاز می‌شود و این را ثابت می‌کنم که می‌شود موسیقی بندری را با ریتمی آرام نیز خواند.

صادقی اضافه کرد: در بندرعباس به دنبال تماشاچی نیستم بلکه به دنبال همشهریان و کسانی هستم که به من کمک کردند تا به این سطح برسم.

وی یادآور شد: در شهری که در کنار ساحلش گیتار زده‌ام و بعضا سیگارفروشی کرده‌ام نمی‌توانم روی سند برای تماشاچیان ادای سوپراستار در آورم.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: به زودی زود سفرهایی با هدف اجرای کنسرت به سوئد و لندن با سن شن زهی و برهی خود با رهبری ارکستر نیک‌پور خواهم داشت.


ویدیو مرتبط :
موزیک و اهنگ جدید ایرانی ( خواننده مشهور ایرانی ( خارجی))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیس بوك زندگی خواننده مشهور پاپ را متلاشی كرد!



 

پنج سال جدایی از زن و  فرزندان، !

 

یكی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ ایران با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را ارایه كرد. او دلیل اصرارش بر طلاق را ارتباط همسرش با كسانی خواند كه قبل از ازدواج با آنها آشنایی داشته است.

این خواننده مشهور در این باره گفت: من در زندگی مشترك با همسرم هیچ كمبودی برای او و دخترم نگذاشته ام و او با این كار به خوبی جواب محبت ها و اعتماد من را داد.

وی افزود: من به دلیل حرفه ای كه دارم خیلی راحت می توانستم به همسر و زندگی مشترك مان خیانت كنم اما هرگز به خود اجازه چنین كاری را ندادم، زیرا خود را از همان ابتدا متعهد به زندگی و همسرم می دانستم اما او خیلی راحت به زندگی یازده ساله مان پشت كرد.

این خواننده پاپ در پاسخ به پرسش قاضی دادگاه مبنی بر اینكه مگر همسرت در حق زندگی تان چه كار اشتباهی را مرتكب شده است، گفت: همسرم از طریق facebook با كسانی كه قبل از ازدواج مان آشنایی داشته است، مجددا ارتباط برقرار كرده است، ابتدا من این مساله را متوجه نشدم اما یك بار فراموش كرده بود كه صفحه اش را در فیس بوك ببندد و من به طور اتفاقی همه چیز را دیدم، ارتباط آنها با توجه به نوع پیام های شان بسیار صمیمی بود، زمانی كه از او درباره این كارش توضیح خواستم گفت آنها دوستان خانوادگی ما هستند و من یكی دوستی ساده با آنها دارم.

وی درحالی كه به شدت عصبانی شده بود، ادامه داد: همسرم در حق من خیانت كرده، او حتی به فكر دختر ۱۰ ساله اش نبود و زندگی مان را متلاشی كرد، من دیگر نمی توانم با چنین فردی به زندگی ادامه دهم.

همسر این خواننده پاپ در حالی كه به آرامی گریه می كرد، عنوان كرد: من اشتباه خود را قبول دارم و از همسرم می خواهم به خاطر دخترمان گذشت كند. زیرا من هم یك بار در زندگی اشتباه او را نادیده گرفتم و از او نیز همین را می خواهم.

این خواننده جوان در پاسخ به همسرش گفت: من خیانت همسرم را نمی توانم فراموش كنم و دیگر به او اعتماد ندارم و بدون اعتماد نمی شود به زندگی مشترك ادامه داد.

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حكمی مبنی بر طلاق صادر نكرد و از آنها خواست طی ۲۰ روز آینده داورهای خود را به دادگاه معرفی كنند..... /خبرگزارى ایسنا