اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهلت ثبت نام آزمون ارشد و دکتری آزاد تمدید شد



اخبار,اخبار دانشگاه , دانشگاه آزاد

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام با آزمون و بدون آزمون دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد این دانشگاه تا 16 دی ماه خبر داد.

 دکتر دانشیان با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد تا روز چهارشنبه 16 دی ماه، گفت:به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که علاقمند به ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1395 هستند اما تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند؛ مهلت ثبت نام تا ساعت 24 روز چهارشنبه16 دی ماه تمدید شد.

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،وی با بیان اینکه به دلیل استقبال بسیار خوب و تقاضای زیاد داوطلبان مهلت ثبت نام تمدید شد، اظهارکرد: بر همین اساس به تمامی داوطلبان یادشده اکیدا توصیه می شود که در این مهلت تمدید شده با مراجعه به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org و پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام برای شرکت در این آزمون ها اقدام کنند.

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به توزیع کارت آزمون دکتری تخصصی از ششم تا هشتم بهمن ماه ، گفت: آزمون دکتری تخصصی نهم بهمن ماه سال جاری و آزمون کارشناسی ارشد ششم، هفتم و هشتم خرداد ماه سال 95 برگزار می شود.

 

 اخبار دانشگاه -  ایسنا


ویدیو مرتبط :
ثبت نام آزمون ارشد 95 و دکترا دانشگاه آزاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمدید مهلت ثبت نام دوره های بدون آزمون و پژوهش محور ارشد و دکتری آزاد



 اخبار دانشگاه,خبرهای دانشگاه,آزمون دکتر

مهلت ثبت نام دوره های بدون آزمون و پژوهش محور دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۰ اسفند تمدید شد .

به گزارش ایسنا، کلیه متقاضیان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون ، پژوهش محور و همچنین دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می توانند تا پایان روز دوشنبه ۱۰ اسفند ماه با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org ابتدا دستور العمل ثبت نام را مطالعه و پس از کسب آگاهی های کامل در مورد رشته مورد نظر ، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

به گزارش روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، امکان ویرایش اطلاعات برای این دسته از متقاضیان تا پایان مدت زمان ثبت نام فراهم می باشد و پس از آن امکان تغییر وجود ندارد .


اخباردانشگاه  -  ایسنا