اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهلت ثبت‌ تقاضا برای انتقال دانشجویی تا فردا


مدیركل امور دانشجویان داخل وزارت علوم با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام برای میهمانی و نقل و انتقال دانشگاه‌های كشور تا فردا یكشنبه 31 اردیبهشت، گفت: تاكنون حدود 26 هزار دانشجو در این سامانه ثبت‌نام كرده‌اند.

 خبرگزاری ایسنا: مدیركل امور دانشجویان داخل وزارت علوم با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام برای میهمانی و نقل و انتقال دانشگاه‌های كشور تا فردا یكشنبه 31 اردیبهشت، گفت: تاكنون حدود 26 هزار دانشجو در این سامانه ثبت‌نام كرده‌اند.

مجتبی بذرافشان با بیان اینكه مهلت اعلام تقاضای نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های كشور فردا به اتمام می‌رسد، گفت: مهلت تعیین شده تمدید نمی‌شود.

وی با اشاره به تعداد ثبت‌نام كنندگان، اظهار كرد: این تقاضا‌ها برای دانشجویان شاغل به تحصیل و سال تحصیلی 92ـ 91 است و برای سال تحصیلی 93 ـ 92 اردیبهشت ماه سال آینده زمانی تعیین می‌شود.

مدیر كل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، با اشاره به دانشجویان ورودی جدید، تصریح كرد: این دانشجویان می‌توانند از مهر آینده از طریق سامانه سازمان سنجش برای نقل و انتقال و میهمانی خود اقدام كنند.

وی با تاكید بر این نكته كه این مهلت آخرین فراخوان تقاضای نقل و انتقال و مهمانی برای دانشجویان در سال جاری است، گفت: از این پس به دو علت یك فراخوان در سال اعلام می‌شود اول اینكه دانشجویان در گذشته برای هر ترم بایستی درخواست می‌دادند كه این نگرانی و دغدغه برای خانواده و دانشجویان وجود داشت كه مطمئن نبودند كه برای نیمسال بعد پذیرش می‌گیرند یا خیر. از طرف دیگر با اعلام یك فراخوان در سال فرصت بیشتری به دانشگاه‌ها برای رسیدگی دقیق‌تر داده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به دغدغه دانشجویان ورودی جدید به خصوص دانشجویان دختر برای نقل و انتقال و مهمانی اظهار كرد: با توجه به اینكه برای دانشجویان ورودی جدید سامانه‌ای طراحی نشده است، این افراد می‌توانند از طریق مهمانی مبنا اقدام كنند تا از ترم اول در دانشگاه مورد نظر خود مهمان شوند.

پذرافشان در خاتمه با بیان اینكه از امسال امیدواریم دانشجویان ورودی جدید بتوانند مهمانی بگیرند، گفت: پیش از این 50 درصد ظرفیت دانشگاه‌ها برای این دانشجویان داده شده بود كه الان این ظرفیت بیشتر شده است.      


ویدیو مرتبط :
فردا آخرین مهلت ثبت اعتراضات حذف شده های یاارنه نقدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهلت ثبت‌نام جاماندگان کنکور دانشگاه آزاد تا فردا تمدید شد



جاماندگان کنکور , دانشگاه آزاد , کنکور دانشگاه آزاد

 

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت مرحله دوم ثبت‌نام کنکور 91 این دانشگاه تا ساعت 24روز دوشنبه هشتم اسفند ماه خبر داد.

عبدالله سجادی جاغرق در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام جاماندگان کنکور سراسری سال 91 دانشگاه آزاد تا روز گذشته، افزود: به درخواست داوطلبان مهلت ثبت‌نام تا ساعت 24 فردا تمدید شد.

وی تصریح كرد: داوطلبان آزمون سراسری سال 91 دانشگاه آزاد می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام مرکز آزمون این دانشگاه به نشانی www.azmoon.org  نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، آزمون سراسری دانشگاه آزاد در سال 91 در رشته‌های غیرپزشکی 15 و 16 تیرماه و آزمون رشته‌های گروه علوم پزشکی در روز 29 تیرماه سال آینده برگزار می‌شود..../عصرایران