اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهلت اعتبار کارت های ملی تمدید می شود


چنانچه کارت هوشمند ملی تا پایان سال 92 به صورت سراسری صادر نشود اعتبار کارت های ملی را تا سال 94 تمدید خواهیم کرد.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان ثبت احوال کشور از احتمال تمدید مهلت اعتبار کارت های ملی تا دو سال دیگر خبر داد و گفت: چنانچه کارت هوشمند ملی تا پایان سال 92 به صورت سراسری صادر نشود اعتبار کارت های ملی را تا سال 94 تمدید خواهیم کرد.

محمد ناظمی اردکانی در حاشیه همایش روسای ثبت احوال  کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی گفت: در این اجلاس بیش از 25 کشور حضور داشتند که در آن کمیسیون های تخصصی برگزار و تجربیات میان ایران و آنها  تبادل می شود و تا روز چهارشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه کارت هوشمند ملی برای ایثارگران در استان قم صادر شده است گفت: بیش از 1200 کارت نیز برای مجریان انتخابات ریاست جمهوری صادر و در اختیار آنها قرار داده شده است.

رئیس سازمان ثبت احوال با اشاره به طراحی وب سایت ثبت احوال کشورهای اکو گفت: قصد داریم برای کشورهای عضو کنفرانس اسلامی نیز این وب سایت را طراحی کنیم.

وی گفت: بر اساس برنامه پنجم توسعه تا سال 94 کارت هوشمند ملی در اختیار تمام ایرانیان قرار  خواهد گرفت که البته تامین بدنه کارت از خارج وارد می شود که باید نسبت به تهیه آن اقدام شود.

ناظمی اردکانی با اشاره به اینکه مهلت اعتبار کارتهای ملی تا پایان سال 92 خواهد بود به خبرنگار مهر گفت: چنانچه تا آن زمان کارت هوشمند ملی به صورت سراسری صادر نشود مهلت کارت های ملی را دو سال دیگر تمدید خواهیم کرد.  


ویدیو مرتبط :
تمدید مهلت اظهارنامه مالیاتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمدید مهلت اعتبار کارت‌های پایان خدمت



اخبار,اخبار اجتماعی , کارت‌های پایان خدمت

 

اخبار اجتماعی - تمدید مهلت اعتبار کارت‌های پایان خدمت

وی درباره زمان صدور کارت‌های جدید نیز اظهار کرد:‌ تلاش ما بر این است تا آن دسته از افرادی که تا پایان بهمن ماه برای تعویض کارت‌های خود مراجعه می‌کنند کارت هوشمندشان را تا پیش از پایان سال جاری دریافت کنند.

مهلت اعتبار کارت‌های پایان خدمت قدیمی تا پایان بهار سال آینده تمدید شد.

به گزارش ایسنا، سردار ابراهیم کریمی جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در این باره گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده مهلت اعتبار کارت‌های پایان خدمت قدیمی که پیش از این تا پایان امسال اعلام شده بود تا پایان بهار سال آینده تمدید شد.

وی با بیان اینکه پس از تاریخ مقرر این کارت‌ها از درجه اعتبار ساقط شده و خدماتی به آنان تعلق نخواهد گرفت، خاطرنشان کرد: متقاضیان تعویض کارت‌های پایان خدمت باید برای تعویض کارت‌های خود به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند.

وی درباره زمان صدور کارت‌های جدید نیز اظهار کرد:‌ تلاش ما بر این است تا آن دسته از افرادی که تا پایان بهمن ماه برای تعویض کارت‌های خود مراجعه می‌کنند کارت هوشمندشان را تا پیش از پایان سال جاری دریافت کنند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، درباره روند تعویض کارت‌های معافیت نیز گفت: این کارت‌ها از درجه اعتبار ساقط شده با این وجود تعویض آنها همچنان در حال اجراست و متقاضیان می‌بایست به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند. 

اخبار اجتماعی - ایسنا