اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تابستان تا 15 مهر





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تابستان تا 15 مهر

خبرگزاری فارس: معاون سازمان امور مالیاتی گفت: اظهارنامه مالیات ارزش افزوده فصل تابستان از اول تا ۱۵ مهرماه دریافت می‌شود.

علیرضا طاری‌بخش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد دریافت اظهارنامه‌های مالیات بر ارزش افزوده فصل تابستان گفت: دریافت اظهارنامه‌های فصل تابستان از اول مهر شروع شده و طبق قانون 15 روز فرصت است تا مودیان این اظهارنامه‌ها را ارائه و مالیات مربوطه را پرداخت کنند.

معاون سازمان امور مالیاتی تأکید کرد: به موجب قانون مودیان مالیاتی بعد از پایان هر فصل 15 روز فرصت دارند اظهارنامه‌های مالیاتی خود را از طریق پایگاه اینترنتی www.evat.ir ارائه کنند و در دوره‌های پیش حدود 98 درصد از اظهارنامه‌ها به صورت الکترونیکی ارائه شده است.

طاری‌بخش گفت: در دوره فصل بهار سال جاری حدود 225 هزار فقره اظهارنامه مالیات ارزش بر افزوده دریافت شد که نسبت به فصل ماقبل خود حدود 5 درصد رشد نشان می‌دهد.

وی تأکید کرد: برای فصل تابستان پیش بینی کلی این است که اظهارنامه‌های مالیات بر ارزش افزوده هم از نظر تعداد و هم از نظر ارقام خرید و فروش نسبت به دوره بهار رشد خوبی داشته باشد./فارس


ویدیو مرتبط :
آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار



اخبار ,اخبار اقتصادی ,مالیات

 

اخبار اقتصادی - فردا آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار

مؤدیان برابر قانون مکلف هستند، اظهارنامه های مالیات بر ارزش افزوده بهار 93 را حداکثر تا مهلت 15 تیرماه سال جاری ابراز کنند.

 معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی از پایان مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار 93 در روز یکشنبه(فردا) خبر داد و گفت: این مهلت قابل تمدید نیست.
 
علیرضا طاری بخش روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: طبق قانون مالیات بر ارزش افزوده دوره مالیاتی مودیان سه ماهه است و طبق ماده 21 این قانون مؤدیان مکلف هستند، اظهارنامه مالیاتی خود را مطابق نمونه سازمان مالیاتی تنظیم و حداکثر ظرف مدت 15 روز پس از انقضای هر دوره به همراه پرداخت مالیات تحویل سازمان امور مالیاتی دهند.
 
وی تصریح کرد: مؤدیان برابر قانون مکلف هستند، اظهارنامه های مالیات بر ارزش افزوده بهار 93 را حداکثر تا مهلت 15 تیرماه سال جاری ابراز کنند.
 
این مقام مسوول در سازمان امور مالیاتی گفت: مودیان باید حداکثر ظرف مدت 15 روز از انقضای هر دوره به ترتیب مقرر اظهارنامه را تسلیم و مالیات متعلق را پس از کسر مالیات های قانونی پرداخت شده محاسبه و الباقی را به حساب سازمان امور مالیاتی کشور واریز کنند.
 اخبار اقتصادی - ایرنا