اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهدی هاشمی دوباره بستری شد


مهدی هاشمی رفسنجانی که دوران محکومیت خود را در ندامتگاه اوین سپری می‌کند از روز گذشته برای انجام عمل جراحی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

خبرگزاری تسنیم: مهدی هاشمی رفسنجانی که دوران محکومیت خود را در ندامتگاه اوین سپری می‌کند از روز گذشته برای انجام عمل جراحی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

مدیر اجرایی بیمارستان محل بستری مهدی هاشمی با تأیید این خبر اظهار داشت:این بیمار همچنان در بیمارستان بستری است و زمان ترخیص وی هنوز مشخص نشده است.

وی درباره علت بستری شدن مهدی هاشمی به دلیل محرمانه بودن اطلاعات پرونده پزشکی بیمار، اظهارنظری نکرد.


ویدیو مرتبط :
مادرم بستری گشته واویلا | کربلایی مهدی تقی خانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهدی هاشمی در بیمارستان بستری شد



اخبار,اخباراجتماعی  ,مهدی هاشمی

 وکیل مدافع مهدی هاشمی گفت که موکلش هفته گذشته در زمان ورزش در زندان دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شده است.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: هفته گذشته مهدی هاشمی در حین ورزش در زندان اوین از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.

وی ادامه داد: پس از مصدومیت موکلم را به بیمارستان منتقل کردند و وی به علت آسیب دیدگی از ناحیه پا در بیمارستان بستری شد.

وکیل مدافع مهدی هاشمی خاطرنشان کرد: در مدتی که موکلم در بیمارستان بستری بود اعضای خانواده وی از او عیادت کردند. در حال حاضر نیز موکلم در بیمارستان بستری است و مشخص نیست چه زمانی مرخص شود زیرا این موضوع به نظر پزشک معالج وی بستگی دارد.


اخبار اجتماعی  -  ایسنا