اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهدی هاشمی در شرف بازداشت است


محسن هاشمی با بیان اینکه برادرش در شرف بازداشت است، گفت: احضاریه‌ای که برای ایشان(مهدی هاشمی) صادر شده بود، درست نبود و بر همین اساس اصلاح شد.

خبرگزاری فارس: محسن هاشمی با بیان اینکه برادرش در شرف بازداشت است، گفت: احضاریه‌ای که برای ایشان(مهدی هاشمی) صادر شده بود، درست نبود و بر همین اساس اصلاح شد.
 
محسن هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه هنوز مهدی هاشمی تفهیم اتهام نشده است، افزود: ایشان صبح امروز همراه با وکیلش به  دادسرای امنیتی مراجعه کرده است اما هنوز بازداشت نشده است.

وی با بیان اینکه برادرش در شرف بازداشت است، افزود: احضاریه‌ای که برای ایشان آمده بود، درست نبود لذا احضاریه با نام صحیح اصلاح و دوباره ارسال شد و ایشان نیز همراه با وکلیش به دادسرای امنیتی مراجعه کرد.

محسن هاشمی گفت که برادرش هم‌اکنون در دادسرای امنیتی است.

تهیه قرار کفالت برای مهدی هاشمی از سوی خانواده‌اش


محسن هاشمی رفسنجانی که هم‌اکنون در مقابل دادسرای امنیتی تهران منتظر روشن شدن وضعیت برادرش است، گفت: مهدی همراه با وکلیش در داخل دادسرا هستند و بنده بیرون از دادسرا منتظر روشن شدن تکلیفش هستم.

وی افزود: قرار کفالت برای بازداشت احتمالی مهدی تهیه کرده‌ایم که اگر بپذیرند آنرا ارائه خواهیم کرد. هنوز هیچ خبری از بازداشت و یا عدم بازداشت مهدی مطرح نشده است و نیروهای دادسرای امنیتی در حال گفت‌وگو با مهدی هستند.

محسن هاشمی گفت: در صورتی که بازداشت مهدی تائید شود و قرار کفالت پذیرفته نشود، مهدی راهی زندان خواهد شد

فائزه هاشمی مشمول عفو نمی‌شود


غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌ها درباره اینکه شنیده می‌شود در زندان امکانات خاصی برای فائزه در نظر گرفته شده است اظهار داشت: تمام این حرف‌ها، شایعه و جوسازی است. ما امکانات خاص و ویژه برای کسی اختصاص نداده‌ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در زندان اوین فقط زنانی که به خاطر جرایم امنیتی محکوم هستند، حضور دارند و بقیه در شهرری نگهداری می‌شوند. در این وضعیت هم به دلیل محدود بودن مأموران نمی‌توانیم یک خانم را به تنهایی نگهداری کنیم.

رئیس سازمان زندان‌ها تأکید کرد: فائزه هاشمی هم به طور طبیعی با بقیه زندانیان نگهداری می‌شود و همان وضعیتی که برای سایرین وجود دارد برای این فرد هم مهیا است.

اسماعیلی با بیان اینکه ما با فائزه هم مانند بقیه رفتار می‌کنیم، درباره اینکه آیا ممکن است فائزه هاشمی مشمول عفو و بخشودگی شود گفت: در زمینه عفو و بخشودگی، استثنائاتی وجود دارد که جرایم امنیتی مشمول استثنائات است و این مجرمان مشمول عفو نمی‌شوند. هرچند تشخیص این موضوع با مقامات قضایی است و ما فقط مجری احکام و قانون هستیم.

فائزه هاشمی که از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب به اتهام اقدام علیه امنیت ملی به 6 ماه حبس محکوم شده بود، شنبه شب بازداشت و برای اجرای حکم به زندان اوین منتقل شد.


ویدیو مرتبط :
هاشمی پدر، خطاب به مهدی هاشمی: به تو ظلم شده!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دادستان تهران: علی شکوری راد بازداشت شد/ مهدی هاشمی به محض ورود دستگیر می شود



 

 

دادستان تهران: علی شکوری راد بازداشت شد/ مهدی هاشمی به محض ورود دستگیر می شود

 

دادستان تهران: علی شکوری راد بازداشت شد/ مهدی هاشمی به محض ورود دستگیر می شود

دادستان تهران از دستگیری علی شكوری راد عضو شورای مركزی حزب مشاركت خبر داد و گفت: مهدی هاشمی نیز به محض ورود به تهران دستگیر خواهد شد.

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران امروز در جمع خبرنگاران اعلام كرد: علی شكوری راد به دلیل اتهامات امنیتی شب گذشته بازداشت شد.

دادستان تهران گفت: مهدی هاشمی نیز به محض ورود به تهران دستگیر خواهد شد...../تحلیل:عصرایران