اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهدی هاشمی در بیمارستان بستری شد



اخبار,اخباراجتماعی  ,مهدی هاشمی

 وکیل مدافع مهدی هاشمی گفت که موکلش هفته گذشته در زمان ورزش در زندان دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شده است.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: هفته گذشته مهدی هاشمی در حین ورزش در زندان اوین از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.

وی ادامه داد: پس از مصدومیت موکلم را به بیمارستان منتقل کردند و وی به علت آسیب دیدگی از ناحیه پا در بیمارستان بستری شد.

وکیل مدافع مهدی هاشمی خاطرنشان کرد: در مدتی که موکلم در بیمارستان بستری بود اعضای خانواده وی از او عیادت کردند. در حال حاضر نیز موکلم در بیمارستان بستری است و مشخص نیست چه زمانی مرخص شود زیرا این موضوع به نظر پزشک معالج وی بستگی دارد.


اخبار اجتماعی  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
پله بار دیگر در بیمارستان بستری شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو روایت از بستری‌شدن مهدی هاشمی در بیمارستان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وکیل مدافع مهدی هاشمی گفت که موکلش هفته گذشته در زمان ورزش در زندان دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شده است.

وکیل مهدی هاشمی درباره دلیل بستری شدن موکلش در بیمارستان گفت: متاسفانه مهدی هاشمی به دلیل عمل جراحی در بیمارستان بستری شده است.

وحید ابوالمعالی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با اشاره به اخبار منتشر شده درباره بستری شدن مهدی هاشمی در بیمارستان خاطرنشان کرد: هفته گذشته موکلم از ناحیه پا دچار مصدومیت شد که با مداوای سرپایی به زندان بازگشت ولی دلیل بستری شدن اخیر وی مصدومیتش از ناحیه پا نیست، بلکه به دلیل وجود ضایعه‌ای در ناحیه شکم اوست.

وی ادامه داد: پزشکان با تشخیص وجود غده‌ای خطرناک در شکم مهدی هاشمی وی را صبح امروز - دوشنبه - تحت عمل جراحی با بیهوشی کامل قرار دادند و غده را به طور کامل از بدن وی خارج کردند.

وکیل مهدی هاشمی وضعیت سلامت عمومی وی در حال حاضر را مناسب توصیف کرد.

****

این در حالی است که پیش از این علیزاده طباطبایی وکیل مدافع دیگر مهدی هاشمی گفته بود که موکلش هفته گذشته در زمان ورزش در زندان دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شده است.

اخبار سیاسی - ایسنا