اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«مهدی هاشمی» درخواست مرخصی نداده است



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,هاشمی

وکیل‌مدافع مهدی هاشمی گفت: موکلم برای روزهای 14 و 15 خرداد ماه تقاضای مرخصی از زندان ندارد.

سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به این سئوال که شنیده شده مهدی هاشمی برای 14 و 15 خرداد ماه تقاضای مرخصی داشته است گفت: در حال حاضر وی در زندان است و برای این ایام نیز از زندان درخواست مرخصی نداشته است.

وی در رابطه با آخرین وضعیت شکایت فاطمه راکعی از مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: آقای شریعتمداری 2 مرتبه به شعبه 4 بازپرسی فرهنگ و رسانه برای ارائه توضیحات مراجعه داشتند، اما هنوز به شکایت خانم راکعی رسیدگی نشده است.


ویدیو مرتبط :
درخواست مهدی هاشمی از آمریکایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهدی هاشمی درخواستی برای مرخصی نوروزی نداده است



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,  مهدی هاشمیی

وکیل مهدی هاشمی گفت: مهدی هاشمی درخواستی برای مرخصی نوروزی نداده است.

وحید ابوالمعالی وکیل مهدی هاشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مهدی هاشمی درخواستی برای مرخصی نوروزی نداده است.

گفتنی است سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی چند روز پیش در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سئوال که آیا موکلش برای مرخصی ایام عید نوروز، درخواستی به مرجع قضایی داده است یا خیر اظهار کرد: تقاضا دادیم اما هنوز پاسخی به ما نداده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا موکلش قصد دارد از مرخصی 15 روزه‌ای که طبق سنوات گذشته با بخشنامه رئیس دستگاه قضا به زندانیان واجد شرایط  اعطا می‌شود، استفاده کند یا خیر افزود: تقاضا کردیم مرخصی 15 روزه‌ای که به همه می‌دهند را به موکل نیز بدهند اما فعلا جوابی نگرفتیم.

 

 اخبار  سیاسی  - باشگاه  خبر نگاران