اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهدی هاشمی تفهیم اتهام شد/تعهد برای معرفی به دادستانی ظرف 24 ساعت+تصاویر



توسط نماینده دادستان در فرودگاه امام(ره)

مهدی هاشمی تفهیم اتهام شد/تعهد برای معرفی به دادستانی ظرف 24 ساعت

خبرگزاری فارس : مهدی هاشمی پس از بازگشت به تهران در فرودگاه توسط نماینده دادستانی تفهیم اتهام شد و تعهد داد تا 24 ساعت بعد خود را به دادستانی معرفی کند.

بعد از ورود مهدی هاشمی به فرودگاه و طی مراحل تشریفات ورود به کشور، نماینده دادستانی ضمن تفهیم اتهامات به وی، از او تعهد گرفت تا 24 ساعت بعد خود را به دادستانی معرفی کند.

مهدی هاشمی که متهم به دخالت و حمایت از فتنه 88 است 3 سال پیش با عنوان ماموریت دانشگاه آزاد از کشور خارج شد و امشب از طریق دبی به تهران بازگشت./فارس

 

عکس/ بازگشت مهدی هاشمی به ایران

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
تفهیم اتهام/استاد قرائتی.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تفهیم اتهام معاونت در قتل به سعید مرتضوی/ تشکیل دادگاه مهدی هاشمی به زودی



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

محسنی اژه ای؛

تفهیم اتهام معاونت در قتل به سعید مرتضوی/ تشکیل دادگاه مهدی هاشمی به زودی

سخنگوی قوه قضائیه با تائید خبر تفهیم اتهام معاونت در قتل به سعید مرتضوی در كیفرخواست پرونده کهریزک گفت: این اتهام تفهیم شده ولی هنوز دفاعی انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به استان گلستان، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای صبح پنجشنبه در حاشیه دیدار رئیس قوه قضائیه با علمای استان گلستان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر گفت:این اتهام تفهیم شده ولی هنوز دفاعی صورت نگرفته است. در جلسه اخیر شكات شكایت خود را مطرح كردند و دفاع در جلسه بعدی انجام می شود.

وی در مورد زمان اجرای حكم پرونده فساد مالی گفت: قاضی سراج پرونده را برای اجرای حكم به دادسرا داده كه متهمان باید رد مال و جزای نقدی را پرداخت كنند و بعد احكام دیگر اجرا می شود. در مورد اینكه گفته می شود برخی از احكام نقض شده باید بگویم نقض احكام بیشتر در بحث تطمیع محرومیت ها و پرداخت برخی جریمه ها بوده است.

دادستان كل كشور در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد نامه آیت الله نوری همدانی و مكارم شیرازی مبنی بر اینكه ما استفتائی در مورد متهمان فساد مالی ندادیم، گفت: این خبر درست منتشر نشده بود ما از مراجع در مورد افراد استفتاء نكردیم موضوع بر سر این بود كه آیا محارب یا مفسد می تواند توامان با هم باشد و نام كسی را نبردیم كه البته بحث مفسد فی الارض كاملاً در قانون مشخص است.

محسنی اژه ای در مورد پرونده جدید فائزه هاشمی گفت: این پرونده تشكیل شده و به دادگاه رفته ولی هنوز تعیین تكلیف نشده است. در مورد پرونده مهدی هاشمی هم اگر مقدمات فراهم شود به زودی دادگاه تشكیل می شود./مهر