اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهدی مهدوی کیا، کاپیتان ضد حاشیه


مهدی مهدوی کیا در 2 سال گذشته در مرکز حاشیه های زیادی بوده که همه را مدیریت کرده. از پیشنهاد پرسپولیس استیلی به او که پس گرفته شد و کاری توهین آمیز بود تا کنار گذاشتن از اردوی پرسپولیس توسط مصطفی دنیزلی، مرور نقل قول های مهدی مهدوی کیا نشان می دهد او در همه موارد سربلند بیرون آمده و کمترین حاشیه ای درست نکرده.

تماشا: «برایم سخت است روی نیمکت بنشینم.» این جمله را مهدی مهدوی کیا بعد از بازی مقابل نفت گفته است. ستاره پرسپولیس در نیم فصل اول حالا چند بازی است که روی نیمکت می نشیند. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس شده و در چند بازی اخیر مهدوی کیا را بازی نداده. بعد از چندن بازی وقتی از مهدوی کیا در مورد نیمکت نشینی اش می پرسند فقط می گوید که نشستن روی نیمکت برایش سخت است.

لحن کاپیتان پرسپولیس در کل مصاحبه البته از این تندتر نمی شود و سعی می کند هیچ حاشیه ای درست نکند. او حتی جمله هایی می گوید در دفاع از شرایط فعلی تیمش: «مثل همه فوتبالیست ها ناراحتم اما همین که هواداران خوشحال می شوند و وقتی ما را بیرون از ورزشگاه می بینند اظهار شادمانی می کنند، برای من کافی است.»

مهدی مهدوی کیا، کاپیتان ضد حاشیه

این کل صحبت های ستاره نیم فصل اول پرسپولیس است. کسی که در کمتر از یک ماه قبل ثابت کرده آمادگی بدنی خوبی دارد، می تواند موثر بازی کند و اینقدر درخشیده که همه خبرنگاران از او در مورد ادامه بازی کردنش در سال آینده می پرسیدند. در مورد محبوبیت بین هواداران هم می شود او را با کریمی مقایسه کرد. با این همه مهدوی کیا به خاطر تفکر حرفه ای و در نظر گرفتن منافع باشگاه تصمیم ندارد جو تیمش را به هم بریزد. او البته قبل از این هم در مصاحبه هایش تلاش کرده مواظب تیمش باشد و دردسر درست نکند.

مهدی مهدوی کیا در 2 سال گذشته در مرکز حاشیه های زیادی بوده که همه را مدیریت کرده. از پیشنهاد پرسپولیس استیلی به او که پس گرفته شد و کاری توهین آمیز بود تا کنار گذاشتن از اردوی پرسپولیس توسط مصطفی دنیزلی، مرور نقل قول های مهدی مهدوی کیا نشان می دهد او در همه موارد سربلند بیرون آمده و کمترین حاشیه ای درست نکرده.

وقتی پرسپولیس مرا نمی خواهد از چه حرف بزنم؟ (10/7/1390)

مهدوی کیا گفته بود که می خواهد سال آخرش را در پرسپولیس بازی کند. استیلی هم اعلام کرد که او را در فهرست خریدهای پرسپولیس قرار داده اما از قرار معلوم استیلی به مهدوی کیا پیغام داد که تا روز آخر نقل و انتقالات صبر کند و اگر لازم بود جذبش می کنند. یعنی ممکن است اصلا به او نیازی نداشته باشند.

این مذاکرات سبب شد مهدوی کیا به داماش برود. استیلی هم مصاحبه کرد و گفت که مهدوی کیا را می خواسته اما او برای پرسپولیس صبر نکرده. شنیده می شود که شماره 2 پرسپولیس از این مصاحبه خیلی ناراحت شد اما تنها چیزی که گفت همین جمله بود.



مشکلی برای بازی ندارم اما همه چیز بستگی به نظر دنیزلی دارد (10/10/1390)


استیلی اخراج شد و دنیزلی آمد و مهدوی کیا پرسپولیسی شد. دنیزلی مهدوی کیا را بازی نمی داد و حتی در تاریخ 23/2/91 او را از اردوی امارات این تیم حذف کرد. این درحالی بود که هر وقت شماره 2 به زمین می رفت ستاره می شد اما نظر دنیزلی بازی کردن مهدوی کیا نبود. کاپیتان قرمزها در کل دوره دنیزلی به غیر از این جملات چیز دیگری نگفت.



نیمکت نشین بودم چون نباید به ترکیب تیم برنده دست زد (5/10/1391)


او در تیم یحیی به زمین فرستاده نمی شد اما سعی کرد این را به برنده بودن پرسپولیس مربوط بداند.



به خاطر نیم فصل اول سختم است روی نیمکت بنشینم (20/10/1391)


«به هر حال هیچ بازیکنی از نیمکت نشینی خوشحال نیست. من هم با توجه به عملکردم در نیم فصل اول برایم سخت است که روی نیمکت بنشینم اما یک پرسپولیسی واقعی هیچ وقت برای تیمش حاشیه درست نمی کند. همیشه آرزو داشتم پرسپولیس روند خوب خود را پیدا کند و نتایج خوبی بگیرد. همین که هواداران خوشحال می شوند و وقتی ما را بیرون از ورزشگاه می بینند اظهار شادمانی می کنند برای من کافی است.»


ویدیو مرتبط :
‫آکادمی مهدی مهدوی کیا (کیا)در کلن‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهدوی کیا: بازی در منامه همیشه حاشیه دارد



 

 

مهدوی کیا: بازی در منامه همیشه حاشیه دارد

 

کاپیتان سابق تیم ملی در مورد بازی با بحرین گفت: «نتیجه خوبی گرفتیم و اینکه در دقایق آخر توانستیم یک امتیاز بگیریم، اتفاق خوبی برای تیم ما است. با این یک امتیاز می توانیم مقابل اندونزی صعودمان را قطعی کنیم»

به گزارش جام نیوز، مهدی مهدوی کیا جزو آن دسته از بازیکنانی است که تجربه تلخی مقابل بحرین در منامه دارد. او کسب یک امتیاز مقابل این تیم در منامه را با ارزش می داند چرا که جو حاکم بر ورزشگاه آل خلیفه منامه را به خوبی می شناسد و از سختی های خاص بازی در بحرین حرف می زند.

وی در این زمینه گفت: «نتیجه خوبی گرفتیم و اینکه در دقایق آخر توانستیم یک امتیاز بگیریم، اتفاق خوبی برای تیم ما است. با این یک امتیاز می توانیم مقابل اندونزی صعودمان را قطعی کنیم.»

مهدوی کیا در مورد بازی دور از انتظار ایران ادامه داد: «قبلا هم گفته بودم که این بازی، بازی زیبایی نخواهد شد. این حرف را با توجه به تجربه ای که در بازی با بحرین در منامه داشتم، عنوان کردم. بازی در منامه همیشه حاشیه دارد ولی مهم این بود که نباختیم و تا لحظه آخر جنگیدیم که نکته خیلی مثبتی برای تیم ما محسوب می شود. این بازی همیشه شرایط خاص خودش را داشته، ما نیمه اول گل خوردیم و در نیمه دوم آنها وقت کشی کردند و در این وضعیت در لحظات پایانی گل زدیم که خیلی شیرین بود.»

او در مورد جو ورزشگاه منامه اظهار داشت: «این دیدار همیشه حساسیت خاصی داشته است. بحرینی ها دوست داشتند شکست 6 بر صفر بازی رفت در آزادی را جبران کنند و از طرفی حاشیه های بحرینی ها هم کار ایران را سخت می کرد. بازی کردن در زمین آنها احتیاج به ذهن آماده بازیکنان دارد تا اسیر حاشیه ها نشوند.»

او در مورد بازی با اندونزی تاکید کرد: «این تیم حذف شده و چیزی برای از دست دادن ندارد اما بازی در خانه حریف است و باید کار را خیلی جدی بگیریم تا صعودمان را از این مرحله قطعی کنیم.»