اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«مهدی احمدوند» به روی صحنه می رود


«مهدی احمدوند» با قطعات جدیدش در تهران روی صحنه خواهد رفت.

وب‌سایت موسیقی ما: «مهدی احمدوند» با قطعات جدیدش در تهران روی صحنه خواهد رفت.

این خواننده جوان روز دوازده خرداد و به میزبانی سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و با مدیریت گروه «مهدی کرد» با مخاطبانش دیدار می‌کند. فروش بلیت‌های این برنامه آغاز شده و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سامانه «ایران کنسرت» مراجعه نمایند. مهدی احمدوند در حالی آخرین کنسرت پیش از ماه رمضان را در تهران برگزار می‌کند که به تازگی تک‌آهنگ جدیدش به نام «یه ماهه» را منتشر کرده است. او در این قطعه ترانه‌ای از «علی بحرینی» را خواند و برایش ملودی ساخت و «حامد برادران» تنظیم‌کننده قطعه جدید احمدوند بود.

«مهدی احمدوند» آخرین کنسرت پیش از ماه رمضان را در تهران روی صحنه می‌برد

این خواننده جوان تا پیش از کنسرت تهران تور اجراهای زنده‌اش را هم پیگیری خواهد کرد. او روز 22 اردیبهشت مهمان مردم خطه کردستان می‌شود و در سالن «فجر» شهرستان «سنندج» روی صحنه می‌رود. مهدی احمدوند و گروهش سپس به برازجان سفر می‌کند و در بنای کاروانسرای «مشیر الملک» قطعاتش را اجرا می‌کند. این کنسرت او در تاریخ 28 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

مهدی احمدوند که در سال گذشته یکی از خواننده‌های فعال در زمینه برگزاری کنسرت در شهرستان‌های ایران بود مدتی است که به شکل متمرکز کارهای آلبوم جدیدش را پیگیری می‌کند. او چندی پیش اعلام کرد که آلبوم جدیدش «ساعت هفت» نام دارد اما احتمالاً نام این مجموعه دستخوش تغییراتی شود. اولین مجموعه رسمی احمدوند به نام «از این ساعت» در تابستان 93 به بازار عرضه شد و این خواننده در ادامه صرفاً تک‌آهنگ‌هایش را از طریق فضای مجازی به مخاطبانش ارائه کرد. 


ویدیو مرتبط :
کربلایی مهدی مهدی پور-هیئت محبان14معصوم(ع)سرخ رود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایش کنسرت حشرات در تئاتر شهر به روی صحنه می رود



 

  نمایش کنسرت حشرات در تئاتر شهر به روی صحنه می رود

 

نمایش عروسکی کنسرت حشرات به کارگردانی مریم سعادت ازفردا سه شنبه ۱۳ مهر ماه در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا می شود.

این نمایش موزیکال یکی از نمایش های پر تماشاگر جشنواره بین المللی عروسکی بود و پیش از این نیز دو سال پیش در فرهنگسرای نیاوران اجرای عمومی شد و مورد توجه قرار گرفت.آهنگساز این اجرا کیوان کیارس است وشعر آن توسط امیرسلطان احمدی و محمد بحرانی سروده شده و با خوانندگی این دو شاعر در کنار دلارم مستوفی ،مانی شرفی ومهناز خطیبی اجرا می شود.

كنسرت حشرات داستان فانتزی حشراتی است كه بادیدن یك كنسرت موسیقی توسط آدمها، تصمیم می گیرند خودشان هم كنسرت برپاكنندو...

امیر سلطان احمدی ،شیما بخشنده، محمد بحرانی ،مهناز خطیبی ، کاظم سیاحی ، مانی شرفی، نگار شهبازی،بنفشه صمدی، فائزه تهرانی ، پیمان فاطمی ، بهادر مالکی، مه جبین معززی، مرجان نامورو دیه هاشمی عروسگرداناناین نمایش هستند كه از فردا همه روز به جز شنبه ها ساعت ۲۰ در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه می رود.

طراحی عروسکها توسط هدیه هاشمی انجام شده و سازندگان آن شیما بخشنده ، فاطمه حسین زاده و هدیه هاشمی هستند.

بهادر مالکی نیز طراحی صحنه این نمایش را به عهده دارد و ابراهیم نادری به عنوان دستیار او را دراین کار یاری می دهد.

طراحی لباس نیز به عهده مریم نیک رفتار و طراحی پوستر به عهده مرتضی اتابکی است. اجرای این نمایش تا پایان مهرماه ادامه دارد و مه جبین معززی و کامیار سعادت دستیاران کارگردان در این اجرا هستند.... / خبرگزارى ایلنا