اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهدوی کیا: بایرن به حقش رسید


کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران که با حضور در ورزشگاه ومبلی لندن از نزدیک دیدار بایرن مونیخ و دورتموند را تماشا کرد گفت: رفتار و نظم تماشگران ایده ال بود که حمایت هواداران دورتموند بعد از باخت نقطه عطف این دیدار بود.

خبرگزاری مهر: کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران که با حضور در ورزشگاه ومبلی لندن از نزدیک دیدار بایرن مونیخ و دورتموند را تماشا کرد گفت: رفتار و نظم تماشگران ایده ال بود که حمایت هواداران دورتموند بعد از باخت نقطه عطف این دیدار بود.

پنجاه و هشتمین دیدار فینال رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا بامداد یکشنبه با قهرمانی بایرن مونیخ به پایان رسید. این تیم موفق شد با نتیجه 2 بر یک دورتموند دیگر تیم آلمانی را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

مهدی مهدوی کیا که از نزدیک این دیدار را تماشا کرد از طریق کد هوادارای اش نظرش را در مورد این دیدار عنوان کرد:  بایرن تیم برتر نیمه دوم بود و به حق برنده شد. فینال زیبایی بود و از نزدیک نکات قابل توجهی داشت.

کاپیتان پیشن تیم ملی فوتبال ایران در ادامه تحلیلش از دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا عنوان کرد: از نظر برگزاری مسابقه و نظم و رفتار تماشاگران ایدئال بود. فرانک ریبری بعد از برد خودش را میان طرفداران بایرن در ردیف ما انداخت و اینگونه خوشحالی کرد.

مهدوی کیا ادامه داد: رفتار طرفداران دورتموند بعد از باخت و حمایتشان از تیم نقطه عطف این فینال بود. به امید داشتن چنین ورزشگاهی در ایران عزیزم و لذت بردن از فوتبال.


ویدیو مرتبط :
‫آکادمی مهدی مهدوی کیا (کیا)در کلن‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهدوی‌کیا تماشاگر ویژه دورتموند - بایرن


مهدی مهدوی‌کیا برای تماشای بازی فینال جام قهرمانان اروپا روز جمعه راهی لندن خواهد شد.

ایسنا: مهدی مهدوی‌کیا برای تماشای بازی فینال جام قهرمانان اروپا روز جمعه راهی لندن خواهد شد.

مهدوی‌کیا که بامداد شنبه از مالزی به تهران برگشت، قصد دارد فینال جام قهرمانان اروپا بین تیم‌های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند را از نزدیک تماشا کند.

مهدی مهدوی‌کیا به احتمال زیاد به این منظور روز جمعه تهران را به مقصد لندن ترک خواهد کرد. مهدوی‌کیا پس از این بازی از لندن راهی آلمان خواهد شد. او در آلمان ضمن پیگیری امور شخصی مربوط به خود، به احتمال زیاد در ارتباط با حضور در تیم‌های پایه هامبورگ، نشستی با مسوولان این باشگاه خواهد داشت.

او همچنین در سفر به آلمان با استفاده از نفوذ و اعتبار خود رایزنی‌هایی را برای تدارک بازی‌های دوستانه قوی و خوب برای تیم ملی نوجوانان خواهد داشت. تیم ملی نوجوانان قرار است از 20 خرداد اردویی را در آلمان برگزار کند. مهدوی‌کیا قرار است در جریان رقابت‌های جام جهانی نوجوانان که در امارات برگزار می‌شود، همراه تیم ملی نوجوانان ایران باشد.