اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهدوی کیا، پیشنهاد ایران برای کرسی فیفا


رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید هدف از پیشنهاد میزبانی بعضی از بازی‌های جام جهانی 2022 درآمدزایی برای فوتبال ایران بوده است.

ایسنا: رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید هدف از پیشنهاد میزبانی بعضی از بازی‌های جام جهانی 2022 درآمدزایی برای فوتبال ایران بوده است.

علی کفاشیان درباره صحبت‌های سپ بلاتر مبنی بر پیشنهاد ایران برای میزبانی بعضی از بازی‌های جام جهانی 2022 اظهار کرد: در جریان سفری که رییس فیفا به تهران داشت، این پیشنهاد را ارائه کردیم. به اعتقاد فدراسیون فوتبال، ایران می‌تواند با توجه به نیروی انسانی خود میزبانی چند بازی جام جهانی را بر عهده داشته باشد. هدف ما از ارائه این پیشنهاد درآمدزایی به سود فوتبال ایران بوده است.

وی درباره این اظهار نظر بلاتر که فیفا می‌خواهد یک کرسی به ایران اختصاص دهد، گفت: در جریان این سفر ما برای عضویت در یکی از کمیته‌های مورد نظر فیفا با بلاتر صحبت ‌کرده‌ایم. در مذاکراتی که هم با شیخ سلمان داشتیم، او قول سه تا چهار کرسی را به ما داد و ما هم گفتیم با حضور افرادی مانند مهدوی‌کیا این پتانسیل را داریم که این کرسی‌ها را به دست بیاوریم.

کفاشیان همچنین با اشاره به سفر بلاتر به ایران گفت: در ابتدای حضور بلاتر در ایران او اصرار زیادی داشت که با دکتر روحانی دیدار داشته باشد که ما هم با توجه به هماهنگی های که انجام داده بودیم به او این اطمینان را دادیم که در سفرش به تهران حتما با رییس جمهور ایران دیدار خواهد داشت که این اتفاق نیز رخ داد.

کفاشیان حضور رییس فیفا در ایران را دستاوردی بزرگ برای فوتبال ایران خواند و گفت: این سفر با بازتاب بین‌المللی زیادی روبرو بود و در مدت حضورش در تهران بسیاری از رسانه‌های معتبر دنیا به این سفر دستاوردها و اظهارات مطرح شده پرداختند.


ویدیو مرتبط :
اسطوره ایران مهدی مهدوی کیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امتیازی که فیفا به خاطر مهدوی کیا به ایران داد!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به زودی بزرگترین فستیوال فوتبال دنیا در اروپا برگزار می شود.تورنمنتی که در آن علی دوستی و مهدی مهدوی کیا هم حضور دارند.

 در خردادماه سال آینده، این فستیوال زیر نظر فیفا برگزار می شود و تیم های 11، 13 و 15 سال به مصاف هم می روند تا استعدادهای زیادی دیده شوند. قرار است ایران هم یک تیم در این رقابت ها داشته باشد. طبق قانون، تیم ها در هر رده سنی باید 32 مسابقه برگزار کنند و در صورت موفقیت، به فستیوال راه یابند اما فیفا به خاطر شخص مهدی مهدوی کیا به ایران اجازه داده بدون برگزاری مسابقه مقدماتی در فستیوال تیم داشته باشد.

 

علی دوستی مهر سرمربی سابق تیم های ملی جوانان و نوجوانان در این باره می گوید: «مهدوی کیا سفیر فوتبال پایه آسیاست و فیفا به خاطر او، چنین امتیازی را به ما داد. حتی می توانستیم سه تیم در سه رده سنی داشته باشیم ولی تصمیم گرفتیم برای دوره اول تنها یک تیم 11 سال را به مسابقات ببریم.» به گفته علی دوستی مهر قرار است این بازیکنان از آموزشگاههای کل کشور انتخاب شوند. آموزش و پرورش هم حمایت لازم را از مهدوی کیا و دوستی مهر انجام داده است.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین