اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهدوی‌کیا: دیگر برای پرسپولیس بازی نمی‌کنم حتی با هامبورگ!


بازیکن باسابقه پرسپولیس بعد از خداحافظی از این تیم گفت: این آخرین بازی من برای پرسپولیس بود و دیگر همه چیز تمام شد.

ایسنا: بازیکن باسابقه پرسپولیس بعد از خداحافظی از این تیم گفت: این آخرین بازی من برای پرسپولیس بود و دیگر همه چیز تمام شد.

مهدی مهدوی‌کیا پس از خداحافظی از فوتبال با ناکامی در فینال جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: دوست داشتم با قهرمانی از فوتبال خداحافظی کنم اما ما در حالی که دو بار جلو افتاده بودیم نتیجه را واگذار کردیم. این بدترین حالتی بود که می‌توانستم پیش‌بینی کنم. واقعا برایم سخت بود. شرمنده هواداران شدیم. دیگر نمی‌دانم چه بگویم. سخت‌تر از این نمی‌توانست باشد.

وی همچنین درباره حضور چند دقیقه‌ای‌اش در بازی بیان کرد: از قبل هم قرار بود 5 دقیقه بازی کنم و امروز هم همین اتفاق افتاد اما بدترین حالت رقم خورد و با شکست از پرسپولیس خداحافظی کردم. هواداران امروز واقعا سنگ تمام گذاشتند و ممنون‌شان هستیم. شرمنده آن‌ها شدیم. امروز یکی از بدترین روزهای ورزشی‌ام بود.

مهدوی‌کیا همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا اگر باشگاه پرسپولیس بازی دوستانه‌ای برای خداحافظی‌اش در نظر بگیرد، حاضر به بازی خواهد شد بیان کرد: دیگر بازی نمی‌کنم و تمام شد. اگر مقابل هامبورگ هم دوستانه برگزار کنند، دیگر بازی نمی‌کنم و این آخرین بازی‌ام برای پرسپولیس بود.


ویدیو مرتبط :
بازی نوستالژیک-هامبورگ 1-0 شالکه (2005/06-گل مهدوی کیا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس - هامبورگ بازی خداحافظی مهدوی کیا



پرسپولیس - هامبورگ بازی خداحافظی مهدوی کیا

شاید در صورت برگزاری این دیدار مهیج کیا یک نیمه برای هامبورگ و یک نیمه برای پرسپولیس دو تیم محبوب ایرانی و آلمانی اش به میدان برود و خداحافظی باشکوهی با دنیای بازیگری داشته باشد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل – مهدی مهدوی کیا کاپیتان محجوب و روی فرم این روزهای پرسپولیس در مصاحبه های اخیر خود اعلام کرده  قطعا در پایان این فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

هر چند برخی بزرگان پرسپولیس مثل یحیی گل محمدی و ... اعلام کرده اند به مهدوی کیا اجازه این کار را نمی دهند اما کاپیتان سرخ ها مصر است تا در موعد مقرر ازدنیای بازیگری خداحافظی کند و به دنیای مربیگری پا بگذارد.

با این حال محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از همین حالا تلاش خود را برای برگزاری بازی خداحافظی باشکوهی برای کاپیتان تیمش آغاز کرده و از محمود رضا فاضلی مدیر برنامه های مهدوی کیا و چند لژیونر ایرانی دیگر خواسته تا مقدمات برگزاری دیدار هامبورگ - پرسپولیس برای بازی خداحافظی کیا را  انجام دهد.

شاید در صورت برگزاری این دیدار مهیج کیا یک نیمه برای هامبورگ و یک نیمه برای پرسپولیس دو تیم محبوب ایرانی و آلمانی اش به میدان برود و خداحافظی باشکوهی با دنیای بازیگری داشته باشد./گل